onderhoudsbeurt onderdelen,waar voordelig?misterauto?

Gestart door Volvo S70, 13-07-2016 13:45:52

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Citaat van: Volvo S70 op 30-07-2016 12:27:36
Nog steeds niet geld binnen. Ze zouden in 5werkdagen terugbetalen..leveren zou ook 2-3 dagen duren maar Misterautos houd zich niet aan zen woord helaas ..We wachten t af

Reageer eens op berichten die in dit topic staan.. en op andere berichten op dit forum, waarom doe je dat niet??

Ik snap ook niet waarom je die onderdelen niet in ontvangst neemt, je hebt ze toch nodig?
De levertijd kan natuurlijk wel eens wat meer zijn maar doorgaans levert Mr. Auto gewoon netjes op tijd
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Sbv

Misschien moeten wij maar eens niet meer reageren Henry  ;D

henry classic v70

Citaat van: Sbv op 30-07-2016 12:53:39

Ja klopt Sander maar op de een of andere manier word ik getriggerd door telkens die vragen; wat is jullie ervaring, waar is het goedkoop, kan iemand dit uitlezen, hoe zouden jullie dit doen etc. etc. lees z'n berichten maar eens door. Erg irritant.... maar kan ook aan mij liggen hoor, ik zou dit nl. zelf heel anders doen ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cornelis-b

Dit gaat echt nergens meer over, nu weer zeuren dat er nog geen terugbetaling is. Dan had je het pakket gewoon moeten aannemen. Hoop dat ze nog weken wachten met terugbetalen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

innocenti

Citaat van: henry classic v70 op 30-07-2016 13:10:28
Citaat van: Sbv op 30-07-2016 12:53:39

Ja klopt Sander maar op de een of andere manier word ik getriggerd door telkens die vragen; wat is jullie ervaring, waar is het goedkoop, kan iemand dit uitlezen, hoe zouden jullie dit doen etc. etc. lees z'n berichten maar eens door. Erg irritant.... maar kan ook aan mij liggen hoor, ik zou dit nl. zelf heel anders doen ;)
Ik probeer me ook in te houden. Maar heb met alles wat deze meneer post dezelfde ergernis als jij Henry.