Past deze remklauw?

Gestart door Sharan83, 29-07-2016 17:38:07

Vorige topic - Volgende topic

Sharan83

cornelis-b

Rem klauw 850+S70+V70+C70

Ja dus
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Sharan83

Dat had ik gelezen ja ;) Ik weet alleen niet of deze remklauw bij de rest van de remmerij past. Dit is een standaard remklauw?

cornelis-b

Heb je achter iets anders dan standaard dan?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Sharan83

Daar weet jij veel meer van af dan ik. Ik ben een boekhouder die graag in een aparte auto rijdt!

classicT5

Mits er niets aan je achterremmen veranderd is (lijkt me niet), dan passen deze. Neem aan dat je L+R vervangt?

Sharan83

Moet je beide zijden vervangen als links het goed doet?

classicT5

Zou ik wel doen, ene kant is waarschijnlijk net zo oud als de andere en kun je m.i. wachten tot die ook # gaat

peteRRR

Er was/is toch ook een bedrijf die die klauwen voor een heel stuk minder verkoopt?
Of zijn dat immi,s,..

Groet

Edit:Zou eerder ditte doen,..http://www.europeantuningshop.nl/index.php?route=product/product&path=1663_1710_2497&product_id=18777
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

arnemd

Citaat van: Sharan83 op 29-07-2016 17:38:07
Past deze remklauw op een 850 2.3 T5 Estate uit 95?

http://volvoonderdelen.com/850S70V70C70/Rem/Rem-klauw-850S70V70C70-rechts-achter-type-Ate-38mm50038133-604707/

Volgens mij is dit een revisieset voor een voorklauw!

Sharan83 vraagt volgens mij om achter klauwen.

Ludo

Knappe gast ben jij als je die op de voorkant gemonteerd krijgt.  :eusa_clap:

;D

V70geRwin

Neem lekker gereviseerde. Kosten de kop niet en neem  beider kanten mee en gelijk nieuwe rem vloeistof erin. Ben je voorlopig weer klaar.

razorx

Citaat van: V70geRwin op 31-07-2016 11:26:27