Past deze remklauw?

Gestart door Sharan83, 29-07-2016 17:38:07

Vorige topic - Volgende topic

Sharan83

cornelis-b

Rem klauw 850+S70+V70+C70

Ja dus
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Sharan83

Dat had ik gelezen ja ;) Ik weet alleen niet of deze remklauw bij de rest van de remmerij past. Dit is een standaard remklauw?

cornelis-b

Heb je achter iets anders dan standaard dan?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Sharan83

Daar weet jij veel meer van af dan ik. Ik ben een boekhouder die graag in een aparte auto rijdt!

classicT5

Mits er niets aan je achterremmen veranderd is (lijkt me niet), dan passen deze. Neem aan dat je L+R vervangt?

Sharan83

Moet je beide zijden vervangen als links het goed doet?

classicT5

Zou ik wel doen, ene kant is waarschijnlijk net zo oud als de andere en kun je m.i. wachten tot die ook # gaat

peteRRR

Er was/is toch ook een bedrijf die die klauwen voor een heel stuk minder verkoopt?
Of zijn dat immi,s,..

Groet

Edit:Zou eerder ditte doen,..http://www.europeantuningshop.nl/index.php?route=product/product&path=1663_1710_2497&product_id=18777
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

arnemd

Citaat van: Sharan83 op 29-07-2016 17:38:07
Past deze remklauw op een 850 2.3 T5 Estate uit 95?

http://volvoonderdelen.com/850S70V70C70/Rem/Rem-klauw-850S70V70C70-rechts-achter-type-Ate-38mm50038133-604707/

Volgens mij is dit een revisieset voor een voorklauw!

Sharan83 vraagt volgens mij om achter klauwen.

Ludo

Knappe gast ben jij als je die op de voorkant gemonteerd krijgt.  :eusa_clap:

;D

V70geRwin

Neem lekker gereviseerde. Kosten de kop niet en neem  beider kanten mee en gelijk nieuwe rem vloeistof erin. Ben je voorlopig weer klaar.

razorx

Citaat van: V70geRwin op 31-07-2016 11:26:27
Neem lekker gereviseerde. Kosten de kop niet en neem  beider kanten mee en gelijk nieuwe rem vloeistof erin. Ben je voorlopig weer klaar.
mee eens

De klauwen van de Scandcar advertentie lijken Ate te zijn als je de advertentie leest, maar zijn dat niet.
De adverteerder "bedoelt"  systeem Ate. Het is gewoon Scanpech/Proparts.

Sharan83

Inmiddels rechts en links een nieuwe remklauw (volgens mij toch echt ATE, want het lijkt uit classic warehouse te komen) laten monteren. Het hevige gillen bij het remmen is weg, maar links lijkt de rem toch nog een beetje aan te lopen. Na een stuk gereden te hebben piept de linkerrem toch weer flink. We willen de remschijven af laten draaien en nieuwe blokken erop. Zou het nog iets anders kunnen zijn?

cornelis-b

Ik persoonlijk zou er een set nieuwe schijven op zetten die kosten ook de hoofdprijs niet.

Zeg maar Henk tegen mij