nog maar een keer ET actie

Gestart door bart, 13-04-2005 23:52:16

Vorige topic - Volgende topic

bart

Een aantal dagen geleden melde ik een actie van European Tuning voor een flash upgrade van de ECU 4.3 en 4.4.
Heb ik inmiddels ook gedaan , echt wat een power..
350,-ex voor 850 club leden.
Lijkt mij een interresante mededeling...

-- EDIT -- GOED LEZEN !!! -- EDIT --

rudie

klinkt goed, hoeveel pk's en nm's krijgt mijn tdi'tje erbij als ik hem laat flashen. ik kan dat namelijk niet vinden op hun site

denkweb

tussen de 25 en 35 pk... maar vooral een leuk koppel wat het interessant maakt lijkt mij!

baxie

Ik heb dit een tijd terug ook laten doen. Weet niet hoeveel pk er nu uit komt maar dat het een hoop verschil maakt dat is een ding wat zeker is!!! ;D Turbo meter ramt nu voorbij het einde witte vlak 8)

Luc

Kunnen ze daar ook iets met een non-turbo 2.5 20v?
Los van sportuitlaten en luchtfilters e.d.?
Ben wel benieuwd.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

bart

Ik weet niet of ze iets met non turbo doen.
Wel is het zo dat als je echt veel meer pk s wil , je bij non turbo wel veel meer moet doen op motorisch vlak, koppen, nokkenassen etc. Dit kost een hoop centen en daardoor is chip tuning met turbos een stuk goedkoper met veel meer resultaat.

rudie

blijft voor mij de vraag waar ik beter heen kan gaan: Rica of MTE? iemand een goed advies daarover?

JCviggen

Citaat van: rudie op 18-04-2005 12:39:35
blijft voor mij de vraag waar ik beter heen kan gaan: Rica of MTE? iemand een goed advies daarover?

Als je even zoekt kan je vinden dat de meningen hierover redelijk verdeeld zijn. Geen van beide wordt minderwaardig geacht...doe dus maar wat je het makkelijkst uitkomt ;)
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

M a r c

-- EDIT -- Doe uw adviezen over de PB Aub -- EIDT--
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

FelixB

Nog maar exact 2 weekjes  ;D ;D ;D ;D ;D

En het is hard nodig ook want laatst reed mijn ongechipte R zó traag een brug op dat de Suzuki Alto achter me al begon te toeteren dat ik dóór moest rijden, ha ha

Dus: functioneel verantwoord!
855R & C70 T5 cabrio automaat

Zippo

Citaat van: FelixB op 13-05-2005 17:24:29

En het is hard nodig ook want laatst reed mijn ongechipte R zó traag een brug op dat de Suzuki Alto achter me al begon te toeteren dat ik dóór moest rijden, ha ha

Vraag ik me af of er niets anders aan de hand is.... anders heeft de chip ook geen zin! ;)

Zippo

elianmars

Citaat van: Zippo op 14-05-2005 00:14:24
Citaat van: FelixB op 13-05-2005 17:24:29

Vraag ik me af of er niets anders aan de hand is.... anders heeft de chip ook geen zin! ;)

Zippo

Vergeten het gaspedaal in te drukken...... ::) ;D ;D

FelixB

!!!!!!!!!!!!!!!!!KICKEN!!!!!!!!!!!!!

Vandaag was ik als 2e aan de beurt bij de 1e editie van de jaarlijks terugkerende meimaand=chipsmaand workshop.

De auto is heel vakkundig en minitieus gechipt, prachtig!
(+ de K&N luchtfilterset)

En het resultaat:
Turbo-meter knalt de schaal uit,
De 850 loopt nu nóg stiller
Een gigantische(re) acceleratie
En het verbruik is ook nog lager (8 liter bij 120 constant op de teller en airco op 22 graden (buiten was het 32 graden (!)))
Permanent vette glimlach ;D ;D ;D

Marc, nog bedankt voor je hartelijke ontvangst,

Marco thanks for the dedication in your work, hope to meet you again!

(PS lijkt me duidelijk, nu RIJ ik over alto's heen  ;D)
855R & C70 T5 cabrio automaat

JCviggen

Citaat van: FelixB op 27-05-2005 17:06:43
Turbo-meter knalt de schaal uit
De 850 loopt nu nóg stiller

Jah met dit weer krijg je echt wel enorme turbodrukken, m'n metertje stond daarstraks bijna horizontaal naar rechts (35C op de boordcomp) :-X

Maar of de auto stiller wordt van chippen daar ben ik toch niet zeker van lol
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Zippo