Iemand ervaring met grond/straatwerk

Gestart door BBS, 21-08-2016 21:28:10

Vorige topic - Volgende topic

BBS

Wij, Jennie en ik, zoeken eigenlijk iemand die ervaring heeft met grond en straat werk.
Sommige dingen gaan in een leven wat sneller dan gepland want we kunnen verhuizen op de camping naar een grotere plek met wat meer mogelijkheden ook naar de toekomst toe.
Nu vroegen wij ons af of hier grondwerkers en/of straten makers zitten die bij ons op het plekje het grondwerk willen doen.
De plaats waar het om gaat is ongeveer 10x15 meter inclusief een waterafvoer in de grond en een stroom voorziening naar diverse punten.
Afvoer moet wel op afschot liggen maar de kabels komen niet zo nauw...
Uiteraard gaat dit tegen een normale vergoeding.
Volvoloos....

san

Het bedrijf waar ik werk doet altijd zaken met A.H. van Beek uit Wezep.Ik denk dat ze ook op zaterdag werken.😉
Harde werkers en zeer goed werk afleveren.Misschien heb je er wat aan.

NinaPaul

-Wat voor ondergrond mag er gelegd worden? (waterdoorlatendheid)
-Wat voor tegels/stenen moeten erin komen? (afmeting, gewicht, verband, hergebruik, opsluitband)
-Ondergrond vervuiling? (boomstronken, wortels, puinafval, etc.)
-Waar wordt het voor gebruikt? (belasting, bv auto, zware aanhangers of enkel een tuinset)
-Toegankelijkheid voor aanvoer en afvoer? (graafmachine op trailer, stenen, zand/stabilisé)
-In welk tijdsbestek dient het klaar te zijn?

Wat wil je nu precies zelf doen en wat wil je laten doen?
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz