V90XC

Gestart door widebody, 15-09-2016 20:04:47

Vorige topic - Volgende topic

widebody

Sharan83

StefanCJ

Heel, heel gaaf. Misschien dat ze over een jaar of 12 een beetje te betalen zijn voor mij  ;D

Spin!

Het is een platgemepte XC90

www.vm-parts.nl

V70geRwin

Citaat van: Spin! op 15-09-2016 21:43:56

;D

Ja met die grote wielen en hoog op de poten best vreemd.
Liever de gewone V90 dan maar.

UserID6342

Sorry, kan hem niet echt mooi vinden en precies om de reden wat Rutger al zegt....  :eusa_snooty: :eusa_snooty:

Chris

Wellicht is het weer een kwestie van wennen, dat had ik ook met de V40 en de laatste V70, maar nee.... ik vind het niks. De V90 moest ik ook een beetje aan wennen, maar het is zeker een mooie auto. De lijnen van deze wagen en het 'XC-pakket' gaan wat mij betreft echter niet samen.

FGG

Sorry, maar ik zie hier totaal geen platgeslagen XC90 in, maar toch gewoon een verhoogde V90.

Ik vind 'm wel gaaf.  Maar ja, ik vind de V90 ook gaaf. En de S90. En de XC90...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

)()()sT

Ik blijf denken aan een Mitsubishi Galant wagon als ik de V90 zie.
Beetje in de estate Volvo-stijl had de achterkant wat rechter gemogen. Maar goed, wie ben ik.
Dat ding is de eerste 12 jaar toch niet binnen handbereik ;D

glenfiddich1983

V90 of V90XC... beiden zullen in de toekomst niet op onze oprit te vinden zijn. Ik blijf het doodzonde vinden dat Volvo is gestopt met de praktische rechte achterkanten op hun grootste stationwagen. De V90 is een grotere auto dan de V70, maar er gaat minder in. Waarmee onderscheid Volvo zich nu nog écht? Het is in mijn ogen wéér zo'n merk geworden dat in dezelfde vijver gaat vissen als de andere grote merken.
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

Taranis

Wat is dat ding braafjes  :-\

Ik vind het niet echt een stoere XC zoals de vorige versies dat wel waren. Het doet me denken aan de A6 Allroad. En die is er dan weer wel met meer dan 4 pitten...
Misschien toont ie in 't echt anders dan op de foto maar voor mij is de trendbreuk met de XC70NN voor nu wat te groot. Dan toch maar een XC90...

elianmars

Citaat van: FGG op 16-09-2016 07:48:08
Sorry, maar ik zie hier totaal geen platgeslagen XC90 in, maar toch gewoon een verhoogde V90.

Ik vind 'm wel gaaf.  Maar ja, ik vind de V90 ook gaaf. En de S90. En de XC90...

Idem. De hele reeks mag hier voor de deur gezet worden, hoor :D

v0lv0freak

De V90 vind ik ook een mooie wagen. En ik ben blij dat ze met die rechte achterkant gestopt zijn. De V70N was een prachige wagen, maar de V70NN is echt een gedrogt zonder uitstraling. Lelijke achterlichten en een te brave voorkant zonder uitstraling. Enkel in R-design heeft de voorkant nog iets van uitstraling.

Omgekeerd vind ik de V90CC totaal niet uitzien. De achterkant gaat nog wel, maar de CC stijlelementen passen aan de voorkant totaal niet bij de rest van de auto. Hoe anders was dat bij de XC70NN. Bij die auto past het heel erg goed en die vind ik in tegenstelling tot zijn 'normale' broertje weer wel heel erg leuk!

KIM

Citaat van: Taranis op 16-09-2016 08:32:15
Wat is dat ding braafjes  :-\

Ik vind het niet echt een stoere XC zoals de vorige versies dat wel waren. Het doet me denken aan de A6 Allroad. En die is er dan weer wel met meer dan 4 pitten...
Misschien toont ie in 't echt anders dan op de foto maar voor mij is de trendbreuk met de XC70NN voor nu wat te groot. Dan toch maar een XC90...

Ik heb juist het tegengestelde. Ik vond dat plastic fantastic met name op de N teveel van het goede. Op de NN oogt het al wat beter maar op de V90 is het netjes gedaan. Dit is mijn favoriete X90.

de geneRaal

Kort maar krachtig........ :eusa_sick:
Blackstone under construction