Volvo Klassieker Beurs (VKB) 24 en 25 september 2016 Autotron Rosmalen

Gestart door StefanCJ, 17-09-2016 22:47:58

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

www.vm-parts.nl

KIM

Ik ga niet.
De laatste keren vond ik de beurs teleurstellend. Als ik entree moet betalen verwacht ik iets van mijn gading en dat is gewoonweg niet het geval. Voor een bezoekje aan de clubstand is de entree net iets te veel.

UserID6342

Hier ook niet en eigenlijk precies ook om de reden die Kornelis aanhaalt. Ik heb dan zelf niet zo'n moeite met de entree maar ik heb de VKB de laatste jaren alleen maar slechter zien worden :(. Dat was voor mij vorig jaar ook de reden om niet te gaan.  Er is praktisch niets voor de auto's die ik heb (heb verder ook niets nodig, dat even voorop gesteld) en als je al iets vind is het tegen een ronduit schofterige prijs. Wat, als je even zoekt en geduld hebt, elders veel goedkoper kunt krijgen.

Ik persoonlijk vind de VKB van een erg leuke beurs veranderd in een bonk oud roest tegen de hoofdprijs, gereedschap van inferieure kwaliteit, oliefilters voor onze auto's tegen de hoofdprijs (en het rare, ze worden gewoon gekocht, hele trays vol ???).  Ik heb persoonlijk zoiets dat de VKB, sinds ze weg zijn uit Utrecht, niet meer de VKB is zoals het was.

Utrecht vond ik persoonlijk echt geweldig, Gorkum werd al wat minder en in Rosmalen nog minder helaas :(

Wel wens ik degene die gaan natuurlijk veel plezier, maar let goed op de verkoopprijzen...

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

855GLTvincent

Ik ga natuurlijk wel, maar ben het met jullie eens dat het de afgelopen jaren (vanaf dat ze weg zijn uit de Veemarkt) echt beduidend minder leuk geworden is.
Toch kun je altijd nog wel leuke dingen scoren (heb ook 244's, al ligt daar sinds de belastingmaatregelen ook minder voor op de VKB) en mensen ontmoeten.
Ik hoop dat het wel weer de betere kant opgaat, want vorig jaar had ik echt een 'kater' na mijn favoriete Volvodagje.
Volvo C70 T5 Coupé, 07/02, Automaat (5), LPG G3, 202.000km
Volvo 850 GLT 2.5 20V Estate, 08/95, US Uitvoering, Handgeschakeld, LPG G3, 136.000 mls / 217.000 km
Volvo 850 2.5 10V Estate 03/96, Automaat, LPG G3, 400.000 km

Hengeveld

De 850-club doet in ieder geval hun best om weer een mooie clubstand neer te zetten. En gezellig is het altijd.
Het wordt mooi weer, dus de beurs is op z'n minst een mooi excuus om je Volvo uit te laten. :D

maruska

volvo uitlaten prima, maar de laatste keren dit event of gelijksoortige massale verzamelplaatsen hoop krassen op de lak. wellicht met de opel undercover met volvo sticker erop.. vintage ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

MikeyQR

Vandaag naar de klassieker beurs geweest.
Wederom was het meer voor de oudere modellen maar heb toch nog wat voor de T-5R kunnen scoren. 8)

De parkeerplaats was wel weer een zooitje overal stonden de type's weer door elkaar heen, gelukkig stond Mark (@maruska) wederom in zijn korte broek ;D, ons de weg te wijzen waar we konden parkeren. ;D
En kreeg ik een hoop complimenten over het uitlaat geluid van mijn T-5R. ;D

Aad A

Ik ben ook geweest en het mooiste stond op de parkeerplaats.
Heb er verschillende cabrio's bekeken en vergeleken en tot de conclusie gekomen dat die van mij er optisch in ieder geval niet voor onder hoeft te doen.
Maar 1 stak er toch wel boven uit, dat was er een met een Wiesman hardtop en dat zag er wel heel erg goed uit.
Binnen eens op mijn gemak langs alle kramen gelopen en soms met verbazing gekeken naar de prijzen die gevraagd worden.

Benny850

Misschien dat ik morgen nog even ga kijken. Auto ziet er momenteel niet uit, druk met klussen thuis dus dan gaat bijna alle tijd daar in op.

maruska

Was echt weinig spul voor de 850.. paar bekenden gezien, parkeerplaats was idd een teringzooitje van door elkaar neergezette auto's. Waarom ik dan toch ga ? De hoop dat 850 spul wel een keer verkrijgbaar gaat worden ;D.
Die 6 euro parkeerkosten rekenen voor een niet volvo is gewoonweg belachelijk. Ik ben blij dat ik de cy niet heb meegenomen.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

dbs1

Citaat van: henry classic v70 op 17-09-2017 16:45:05
Is er wel een club of forum stand?
...weinig over gemeld  :eusa_think:

Op de clubstand staan een 855R in BS en een XC70 in two tone: sandstone pearl met onderkant deuren etc in grijs (is zeldzaam werd me verteld).
De korte tijd dat ik er was op zaterdag was het best druk op de stand, er was ruime belangstelling voor t-shirt e.d.

Als je alleen interesse hebt in de 850 dan kun je je de moeite besparen, maar vind je het oudere spul ook leuk, dan is er een hoop te zien. De parkeerplaats is zeker in het laatste geval een wandeling waard.
V70 2.5 FT LPG MY10 452 18" BOR
V70R  AT4 LPi - Black Stone 019 - 17"Comet - Km stand 10-2010: 178800 -- 346689 verkocht
Peugeot 206 Plus 1.4  - Noir Obsidien

Emiel

Citaat van: maruska op 24-09-2017 07:07:17
Die 6 euro parkeerkosten rekenen voor een niet volvo is gewoonweg belachelijk.

Apart. Autodiscriminiatie.
Dan de Volvo maar uit de mottenballen trekken... :P

jelmo86

Was wel weer vermakelijk, de Kids corner was wel leuk (zoon van 3 was met me mee) dit was erg goed geregeld.
Bij de kramen leek het wel nog chaotischer veel spullen op een hoop en weinig tot geen spullen op naam in vak gelegd ofzo. Erg irritant en daarom veel kramen niet bekeken.

Verder weer leuk en zal volgend jaar wel weer gaan.
Clublid 85012049

Emiel

Ik vond het ook leuk, volgend jaar weer.
Clubstand zag er prima uit!

Wel bijzondere prijzen bij sommigen.