[VOLVO850 CLUB] VarFard

Gestart door mario, 17-04-2005 21:21:14

Vorige topic - Volgende topic

mario

Vandaag de Varfard meegereden. Na een mooie tocht door de Betuwe geeindigd in Elst. Het was weer perfect georganiseerd en voor de kids leuke prijzen. Na afloop nog lekker wezen sneezen met de 850 delegatie. Wat me een beetje tegenviel was de zeer magere opkomst van 850's.
:) ;) :(

JCviggen

er zijn op korte tijd erg veel 850 meetings geweest he...dat scheelt misschien wel in de opkomst. Jammer dat er nu weer een lange leegte is
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Erik_M.

Citaat van: mario op 17-04-2005 21:21:14
Vandaag de Varfard meegereden. Na een mooie tocht door de Betuwe geeindigd in Elst. Het was weer perfect georganiseerd en voor de kids leuke prijzen. Na afloop nog lekker wezen sneezen met de 850 delegatie. Wat me een beetje tegenviel was de zeer magere opkomst van 850's.

'k was aanwezig, alleen niet met de R   :D  en Sieger was er ook echter niet met de T5.   Verder heb ik nog een aanal andere, mij bekende, 850 rijders gezien die deze keer niet met de 850 waren. Ook de eigenaar van de 850 R op LPG uit Belgie was er, hij was nu met de P1800.  

Zo zie je maar, ze waren er wel, maar dan incognito zullen we maar zeggen.

gRoeten
eRik

Boeijke

Was inderdaad gezellig gister. Hier nog een paar fotootjes van die dag bij proef 1 waar ik stond samen met Bob de Bouwer en Wendy ;D ;D ;D. (Joris en Eline.
Bob gewapend met de schuifmaat

Willem

Joris_Scholte

Kijk mensen, dát is nou jullie voorzitter. Ben je mooi klaar mee.....  ;)  ;D

--edit--
welke quote?
--edit--

Walter

tsja, de vorige voorzitter verbergt bij de vorige VarFard ineens je km teller... En dan maar gokken :-)

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl