Even voorstellen

Gestart door 850...What else?, 05-10-2016 10:46:10

Vorige topic - Volgende topic

850...What else?

Hallo allemaal, ook ik zal mijn morele plicht doen en me netjes voorstellen.
Ik ben Jeroen, 57 jaar, afkomstig uit de Zaanstad en sinds september dit jaar de trotse eigenaar van een echte 1994T5. :eusa_clap:
Er valt van alles aan te doen en ik ben met goeie moed begonnen, distributie en de remmen rondom als eerste en dat was een feest! Inmiddels sta ik te polijsten en te poetsen dat het een lust is en man.......wat kan die bak glanzen en glinsteren!! Metalic Silver....dus dat gaat best :eusa_whistle:
De motorsteunen zijn als volgende aan de beurt...dat vindt de Gear Positioning Sensor(AW50-42) ook fijn :eusa_dance:.
Ik ga de technische posts eens doorsnuffelen hier....er valt vast veel te leren van al jullie ervaringen.

SIPS: Swedish Incredible Powerfull Stationwagon😉

cornelis-b

Welkom Jeroen, weer een Zaankanter er bij ;D
Waar in Zaanstad? Assendelft hier.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

850...What else?

Zaandijk, om de hoek dus!

razorx

Welkom op het forum Jeroen!

volvobug

Mooi dat er weer een turbo de petjes generatie heeft overleefd en nu in goede handen terecht gekomen is, welkom hier!
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

jan smit

Welkom zegt de ene zaandijker tegen de andere.
Gr jan

cornelis-b

Dit vraagt om foto's ;D Is het toevallig een DOP zoja dan denk ik dat je al een paar keer bent gespot op de Guisweg.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

850blues

Citaat van: cornelis-b op 05-10-2016 13:12:01
Is het toevallig een DOP.

Henk, heb weer te lang in de soldeerdamp boven een ABS-controller gehangen....  of is het toch je leeftijd die opspeelt....

Het staat niet alleen in de tekst maar ook onder z'n avatar  :eusa_whistle: :angel:

Citaat van: 850...What else? op 05-10-2016 10:46:10
Inmiddels sta ik te polijsten en te poetsen dat het een lust is en man.......wat kan die bak glanzen en glinsteren!! Metalic Silver....dus dat gaat best :eusa_whistle:

En Jeroen, welkom op het forum!
Je ziet, plaatjes zijn ook om een andere reden gewenst  ;)
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

cornelis-b

Citaat van: 850blues op 05-10-2016 17:50:40
Citaat van: cornelis-b op 05-10-2016 13:12:01
Is het toevallig een DOP.

Henk, heb weer te lang in de soldeerdamp boven een ABS-controller gehangen....   of is het toch je leeftijd die opspeelt....

Het staat niet alleen in de tekst maar ook onder z'n avatar  :eusa_whistle: :angel:

Citaat van: 850...What else? op 05-10-2016 10:46:10
Inmiddels sta ik te polijsten en te poetsen dat het een lust is en man.......wat kan die bak glanzen en glinsteren!! Metalic Silver....dus dat gaat best :eusa_whistle:

En Jeroen, welkom op het forum!
Je ziet, plaatjes zijn ook om een andere reden gewenst  ;)

Die dampen doen rare dingen Metalic silver dus ;D ;D

Maar wel weer een Zaankanter op het forum er bij

Zeg maar Henk tegen mij

850...What else?

Ja lachen mannen, de petjes generatie overleefd....ha ha!!!
Een DOP op de Guisweg: ik weet er eentje te staan in de Rooswijk, maar die staat aan de dure kant. Verder staat er een hele mooie V70 Estate op de dr. Jan Mulderweg, de parallel van de Guis...en vanochtend werd ik bijna aangereden door een rooie sedan: het wordt een plaag!!! wat wordt de wereld toch mooi met al die 850's jongens!!
Ik ga volgende maand die sensor op de versnellingsbak doen: heeft iemand dat slimme gereedschapje soms liggen? en mag ik dat misschien lenen?

clk-p

Welkom hier zo, uiteraard wachten wij op een paar mooie picture's.

850...What else?

Hoe kan ik hier foto's plaatsen...leg het eens uit please?

cornelis-b

Zeg maar Henk tegen mij

850...What else?

Henk, wat een gedoe man....! Kijk maar naar mn avatar mensen, het is metalis silver, glimt als een hondenl*l in de manenschein en is onmiskenbaar een 850!!

stuuraandeverkeerdekant

Welkom! Zodra je het foto's uploaden onder de knie heb kijk ik graag mee met je toekomstige sleutelprojectjes  ;) 
Amateur by life, expert when I'll die...    Bloggie? hierzo!