info centre

Gestart door animalT5R, 19-04-2005 19:57:00

Vorige topic - Volgende topic

animalT5R

goed,ik heb hulp nodig bij een probleem dat ik niet kon vinden via de zoek button.
gister eindelijk de auto weer opgehaald bij een niet nader te noemen garagebedrijf in HHWaard,blijkt dat de board computer{info centre} geen leven meer in zich heeft.
voordat ie hierheen ging voor een turbo wissel,deed ie het nog goed,dit weet ik 100% zeker.
met de turbo is ook de accu gewisseld,gezien de vorige niet meer het beste leven in zich had..
wie weet hier meer over,of kan me enige info geven hierover,gezien de desbetreffende garage me complete dashboard wil wegahalen om hierachter te kijken.

gr
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

thuur

Hmm.. Volgens mij dezelfde zekering als de rest van je klokhuis, dat kan het dus niet zijn. Misschien ligt de stekker van de knop eraf? Heb je al een paar keer aan de knop gedraaid?

En het is niet alleen de verlichting erachter?

Je moet het bovenste gedeelte van het dashboard loshalen als je bij je klokkenwinkel wil komen. Kost je een kwartiertje, er staan hele goede aanwijzingen op het forum hier.

De stekker zou kunnen loshangen van het display, maar bij de vervanging van een turbo hoef je daar niet eens in de buurt te komen :-\

Gr 8)

animalT5R

heb al een paar keer aan de knop gedraaid,zelf getracht te resetten,helaas geen info{haha}
de verlichting doet het wel,alleen geen digitz.
en idd,waarom moet de stekker loshangen als ze er niet bij hoeven te wezen met een turbo vervangen.
en gezien ik het vertrouwen een beetje kwijt bent {lees EENS MAAR NOOIT MEER} doe ik het leiver via een andere weg.
gr

mehn

Citaat van: thuur op 19-04-2005 22:16:33
De stekker zou kunnen loshangen van het display, maar bij de vervanging van een turbo hoef je daar niet eens in de buurt te komen :-\

Behalve als ze een flinke hengst aan het turbometervacuumslangetje  ??? gegeven hebben...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

animalT5R

nee ludo er staat helemaal niks meer in me display,alleen het licht brand nog....

mehn

Citaat van: animalT5R op 19-04-2005 22:34:30
nee ludo er staat helemaal niks meer in me display,alleen het licht brand nog....

Hmm, volgens mij heeft iemand hier dat eerder gehad...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

animalT5R

als diegene die dit ook heeft gehad,mij het a.u.b. zou willen vertellen.
kon het namelijk niet met zoek vinden.
gr johan
die een ieder wederom bedankt voor de hulp en info

animalT5R

weet ik niet ludo, hoe of war kan ik dat zien?

animalT5R

----- ;D UPDATE ;D--------
Ben vorige week bij ET geweest en we hebben het een en ander gedaan aan de volvo,maar toen we de accupool van de accu af haalde,en er weer opdeden,deed ineens het onfo centre het weer.
Dus mocht er iemand nou ooit problemen hebben als bovengenoemd,probeer het even.
zal het topic nu sluiten,gezien het probleem nu eindelijk verholpen is.
En dat terwijl de top garage in HHW,voor de kenners,die weten wie ik bedoel ;) het niet konden vinden.
--------{edit}-----------
Weet dat die mannen ook op het forum zitten,van dit garagebedrijf,jongens doe er wat mee(met deze info ;D)

eenan1

Hoi,

via problemcar ben ik weer eens op dit forum terechtgekomen met mijn probleem, en dus ook weer tegen het juiste probleem aangelopen. Heb zelf een 850 TDI roffel uit 1996 welke nadat ik gistermorgen een gloeibogie en de multiriem had vervangen, identiek probleem had als jij beschrijft, alleen nog wat erger, want ik had zelfs geen km teller, snelheidsmeter, toerenteller, kortim buiten de klok en verlichting, niks meer op het dashboard. Na toch enige tijd gezocht te hebben kwam ik dus bij jou probleem uit, waarop ik de accu heb losgekoppeld ( meteen weer een goede check of alarm nog werkt(nog zeer goed)). Na het weer aansluiten van de accu, en de vijfpitter weer tot leven gewekt te hebben, gaf hij weer alle dash
boardfuncties weer, incl. boordcomputer. Eigenlijk vreemd verhaal daar ik gisteren niks aan de accu heb losgehad, maar probleem is opgelost, dit is het belangrijkste!!