Nieuw

Gestart door Claudia, 20-04-2005 10:48:54

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Citaat van: Claudia op 23-04-2005 23:02:52
Jullie gaan me toch niet vertellen, dat jullie zelfs het poetsen leuk vinden, he? ::)

Wacht maar tot de poetsdag weer in het zicht komt!  ;)

www.vm-parts.nl

thuur

Citaat van: Claudia op 23-04-2005 23:02:52
Jullie gaan me toch niet vertellen, dat jullie zelfs het poetsen leuk vinden, he? ::)

Ok, ik zal nu heel eerlijk zijn: :-[

Nee! Ik vind er geen z.k aan ;D ;)

Gr :P

Peertje

Citaat van: Claudia op 24-04-2005 01:26:14
Neee!

Jullie hebben ook een gezamenlijke poetsdag? :o
Geintje zeker???? ;D

Geen geintje.. en ik verheug me er nu al op. Ik had vroeger ook een hekel aan poetsen maar sinds ik deze auto heb kan ik zelfs uren kijken naar alle poetsmiddeltjes bij de halfords.  ;D
Hé? Geen banner meer?

Ben

Citaat van: SnakeByte op 24-04-2005 02:18:55kan ik zelfs uren kijken naar alle poetsmiddeltjes bij de halfords.  ;D

Vrouwen hebben dat bij schoenen, heb ik wel eens gehoord

mehn

Citaat van: Claudia op 24-04-2005 01:26:14
Neee!
Jullie hebben ook een gezamenlijke poetsdag? :o
Geintje zeker???? ;D

Claudia, ik ga er van uit dat je niet alleen déze tread leest hier op het forum  ;D
Heb je de 'meetings'-subforum al gelezen? Daar staan al onze meetings in, Forummeetings (mini meetings voor iedereen) en de Volvo850Club meetings (aleen voor 850 clubleden), meestal inclusief foto's  ;)

Ik zou zeggen lees die van de sleuteldag van 9 april maar eens. De laatste poetsdag was overigens op 4 september 2004.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Turbobiker

Citaat van: Claudia op 24-04-2005 12:43:08
Owwww....prettig geregeld!
Dan schuif ik mijn roffel er de volgende keer gewoon onopvallend tussen, als jullie fijn aan het poetsen zijn ;D

Gezien de reacties op je aanmelding zijn er vast een behoorlijk aantal mannen die dat graag voor je doen ;)
De Tussenpaus

BobaFett

Ojeee.. waar ken ik dat van?

Claudia, stel je voor: sleuteldag oktober vorig jaar.
Een van de vrouwelijke clubleden (Ingrid) wil bij haar Knoet de koffermat vervangen. Is ze bezig en enkele mannelijke clubleden staan te kijken. Zegt ze "zo, zie de mannen daar nou staan"... Je had het moeten zien, ze vlogen om haar te helpen  ;)

Maar even over het schoonmaken, het is voor mij ook niet de meeste fun, maar het alternatief is een vieze/stoffige Agnetha waar dan prompt iemand "vies" op gaat schrijven. En dat is helemaal het ergste... Daarnaast, als ze weer glimmend staat te wezen, dan vergeet je alle inspanningen weer  :)

beezz

Poetsen op een poetsdag?  De enige poetsdag die onze roffel heeft meegemaakt was bij een poetsbedrijf.
Kostte een vermogen, maaar lijkt wel 3 jaar jonger.
Bovendien; als je het zelf doet bij een donkere kleur zie je altijd van die vette wasstrepen als de zon erop schijnt.

P.S: Welkom Claudia. Op de één of andere manier is de sfeer in deze thread heel anders dan anders...... ;D :-X
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

beezz

Is het proberen waard...
Hoewel ik zomaar 3 jaar garantie heb gekregen op de teflonlaag die erop zit. Echt werelds. Gewoon wassen en ze glimt weer als een spiegel.
Voor de niet-poetsers onder ons...een aanrader!

thuur

Citaat van: beezz13 op 26-04-2005 22:19:16
Is het proberen waard...
Hoewel ik zomaar 3 jaar garantie heb gekregen op de teflonlaag die erop zit. Echt werelds. Gewoon wassen en ze glimt weer als een spiegel.
Voor de niet-poetsers onder ons...een aanrader!

Klinkt goed ;D

Maar euh... hoeveel pegels hebben het over?

Gr 8)

beezz

€ 130,00 ex BTW

thuur

Mwoah.... daar is nog over te denken...

Gr 8)

Turbobiker

130 eurootjes!!!??? Dat heb ik inmiddels al lang uitgespaart met het niet poetsen van mijn T5 :-X  Ga ik inderdaad maar eens overwegen zo een teflon laag. Als de buurjochies dan weer bezig zijn met hun waterpistolen dan is mijn wagen ook weer meteen schoon ;D Bedankt voor de tip!
De Tussenpaus

thuur

Citaat van: Claudia op 24-04-2005 16:34:10

Helemaal schoon!
(en dus niet dankzij mij ;D)

Trouwens: wat me zo opvalt he......

Het duurt tot pagina 7 voordat je je autootje laat zien en je hebt eigenlijk nog niets over jezelf verteld... Meeste 'introducties' zijn kort en compleet, dwz zodra er een foto staat is iedereen tevreden, geeft nog wat complimentjes en that's it. Je GLT heeft 4 nieuwe rubbers, hij is net gewassen door eega en kids, heeft een nieuwe motor gekregen bij 80dkm (toch?). Verder blijft het bij een (jouw?) oog onder je naam ;D

Gr 8)

Bas850

Trouwens: wat me zo opvalt he......

Verder blijft het bij een (jouw?) oog onder je naam ;D

Gr 8)
Citeer

Niet helemaal waar

http://www.volvo850forum.com/index.php?board=36;action=display;threadid=6740;start=30

"to finish first, you first have to finish"