Kerstboommeeting dinsdag 27 december 2016

Gestart door StefanCJ, 17-11-2016 19:36:27

Vorige topic - Volgende topic

Walter

Ah die lichtshow lag dus niet aan mij, dacht eerst dat ik malende werd :). Was toen nog onderweg. Leuk om weer eens bij de kerstboom te zijn. Het aantal 800's neemt af hoor. Maar gezellig was het zeker, leuk weer wat oude en nieuwe gezichten te zien. Foto's? Misschien 1 via Facebook, moet even overhevelen naar hier. Dank voor de organisatie!!

Edit; werk dit?

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Hengeveld

Het was weer gezellig. Niet iedereen kunnen spreken helaas. De parkeerplaats stond weer vol en de lampjes schitterden op de mooi gepoetste auto's.
Dank aan de organisatie.

T-5Richard

VAN 855 2.5 10V, VIA 855 2.5 20V EN 855R NAAR 2.0 CY 855T-5R

Bouke

Het was weer gezellig en frisje en voor mij veel nieuwe koppen maar ook zeker oude garde en een aantal forumfossielen waar ik er ondertussen zelf ook een van ben denk ik ;D.

Stefan en Nick bedankt voor het organiseren :eusa_dance: :eusa_clap:

)()()sT

Citaat van: T-5Richard op 28-12-2016 00:13:49
Foto's van de Kerstboom meeting zijn hier te vinden ;-)

Haha, ik zat op Facebook door te scrollen en kwam ineens de foto's van die V70 op trailer tegen, dus dacht even dat er een gesneuveld was :o ;D
Zijn altijd weer mooie plaatjes, helaas een stuk minder druk geloof ik hè. Maar ja, ik mag niks zeggen; ben nog nooit geweest :D

KIM

Het was weer gezellig.
Nick en Stefan bedankt voor het organiseren!

Walter

Facta non verba
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.

UserID6342

Hiker

Mooie foto's.

Weer een TOP evenement!
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Laguna-S60R

S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

StefanCJ

We kunnen terugkijken op een (grotendeels) geslaagde meeting. De opkomst was prima, het weer was goed, de gezelligheid was in orde en ik heb weer wat oude en nieuwe bekenden gesproken.

Kleine kanttekening: Nick en ik hebben als organisatie ervoor gekozen om niet zelf met de pet rond te gaan voor de donatie voor de kerk omdat we erop vertrouwden dat dit wel goed zou komen. Helaas bleek dit niet het geval, ondanks dat het in de aankondiging stond. Ik snap dit niet en kan het niet verantwoorden naar de kerk toe waar we te gast waren.

Ondertussen heeft Dirk in een ander topic aangeboden ook een donatie te doen en hebben Nick en ik onze donatie ook wat opgehoogd zodat we niet met een paar tientjes aan komen zetten (en we mogelijk een volgende meeting op dit terrein op onze buik kunnen schrijven).

peteRRR

Het siert jullie om dit zo op te lossen :eusa_clap:

Volgende keer op dat vlak een andere aanpak nemen,...ook al hoort het niet zo te zijn en/of voor te vallen op deze manier ;)

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Walter

Beken er niet aan gedacht te hebben Stefan. Stuur je mij een PB hoe ik de schuld kan vereffenen? Was er ergens goed zichtbaar waar gedoneerd kon worden?

Facta non verba

cornelis-b

Walter het was anders dan voorgaande edities. Normaal liepen de kids te "collecteren" op het terrein van de kerk. Ik heb ook geen bus of iets dergelijks gezien en me gemeld bij Stefan. 
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

UserID6342

Citaat van: Walter op 28-12-2016 23:03:28
Beken er niet aan gedacht te hebben Stefan. Stuur je mij een PB hoe ik de schuld kan vereffenen? Was er ergens goed zichtbaar waar gedoneerd kon worden?
Respect Walter, eerlijk is eerlijk ! :eusa_clap: :eusa_clap: Maar er zijn er meer die dit zouden moeten doen...  Ik bedoel hiermee; ik ben er niet geweest maar betaal voor 25 auto's, Walter is er niet geweest en betaald voor ruim 2 auto's, zowel Nick als Stefan trekken hun bijdrages omhoog (10 auto's ieder p.p.) dan gaat er iets behoorlijk mis in mijn ogen....  Dit kan en mag gewoon niet gebeuren, hoe het ook word uitgelegd.

Ik ben tot 2013 praktisch ieder jaar geweest en vond, samen met het bezoek aan Volvo Beesd, een van de leukste evenementen van het jaar.  Zeer leuke gesprekken ook altijd gehad met Ad Batenburg die ook heel goed in de gaten had dat hij zijn Volvo erfgoed moest eren en dat Volvo überhaupt nog bestond dankzij de 850 toentertijd.  Helaas is Ad veels te vroeg overleden.  Toen het bezoek in Beesd stopte, was het voor mij eigenlijk ook over want heb helemaal niets met dat vliegtuigmuseum (hoe leuk dit ook moge zijn)