Terug van eigenlijk nooit weggeweest

Gestart door Henk S, 01-01-2017 15:12:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

UserID6342

Als je daar besteld (goede site overigens) komen de onderdelen ook gewoon uit Berlijn / Polen  ;D  ;D

cornelis-b

Citaat van: Henk S op 04-01-2017 01:51:02
Stel dus dat het de pen bobines zijn, waar in Duitsland zoek ik dan?

Henk trek die kap eens open en kijk of er, als jue voor de auto staat, rechts een verdeelkap zit. zo niet dan heb je dus penbobines. "Stel dus dat" is met een oogopslag bekeken.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

BlackPearl

Heb zelf ook een S70 2.4 MY 1999 en had ook last van stotteren...was dus de ETM gaskleppenhuis  :(

Henk S

Dat "stel dus", was omdat ik in Gouda op de taxi-standplaats stond en de Volvo in Nieuwerkerk aan den Ijssel. Maar heb inmiddels gekeken en ik heb geen verdelerkap aan de linkerzijde, voor de kijker rechts, van het motorblok zitten. Ik zal eerst eens beginnen er verse bougies in te draaien en een injectorreiniger in de tank. In ieder geval bedankt voor alle reacties en suggesties.
Teardrop producent, één is er al af.

leons850

Citaat van: Henk S op 04-01-2017 13:45:58
Dat "stel dus", was omdat ik in Gouda op de taxi-standplaats stond en de Volvo in Nieuwerkerk aan den Ijssel. Maar heb inmiddels gekeken en ik heb geen verdelerkap aan de linkerzijde, voor de kijker rechts, van het motorblok zitten. Ik zal eerst eens beginnen er verse bougies in te draaien en een injectorreiniger in de tank. In ieder geval bedankt voor alle reacties en suggesties.


Pak ook het benzine filter even mee.
Zit net voor je rechter achterwiel. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

henry classic v70

Citaat van: leons850 op 04-01-2017 14:34:33
Citaat van: Henk S op 04-01-2017 13:45:58
Dat "stel dus", was omdat ik in Gouda op de taxi-standplaats stond en de Volvo in Nieuwerkerk aan den Ijssel. Maar heb inmiddels gekeken en ik heb geen verdelerkap aan de linkerzijde, voor de kijker rechts, van het motorblok zitten. Ik zal eerst eens beginnen er verse bougies in te draaien en een injectorreiniger in de tank. In ieder geval bedankt voor alle reacties en suggesties.


Pak ook het benzine filter even mee.
Zit net voor je rechter achterwiel. ;)

...en houdt de beugel heel haha
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars