Rode R meeting 2017

Gestart door KIM, 04-01-2017 19:33:09

Vorige topic - Volgende topic

Powerpete

bij een argentijn moet ik nog denken aan vorig jaar.... wij haken ook af wat betreft t eten...

ik wilde vandaag nog ff wat wassen en poetsen, maar t regent al de hele middag hier.. misschien morgenochtend dan maar ff langs de wasbox..

tot morgen !!

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

KIM

Hier is het al de hele dag droog. Uit welingelichte bronnen heb ik vernomen dat het op de Maasvlakte ook droog is gebleven.

Bouke

Morgen is het ook droog op de Maasvlakte zag ik net :eusa_dance:

Bouke

Ik heb de xc donderdag ff voor zien van een laag black hole en een laagje Purple haze pro van dodo juice en het kunstof voor zien van een Qyeon trim coating. En de velgen met een laagje wetcoat van gyeon. Dus ik hoef alleen nog maandag naar de wasbox om af te spuiten met kalkvrij water en door naar de Maasvlakte :eusa_dance:

Marc O.

Citaat van: KIM op 16-04-2017 15:20:00
Uit welingelichte bronnen heb ik vernomen dat het op de Maasvlakte ook droog is gebleven.

Yep:

...The Nile isn't just a river in Africa...

Bouke

1. KIM
2. Arjen850
3. Marc O.
4. Peultje
5. Tom850
6. VolvoVis met volvodiederick
7. Fransklaassen (eten mee. 2 perssonen)
8. The Volvoboy
9. Powerpete
10. Leons850
11. Bouke Nathalie en Rens
12. R.Bijl

Met KIM overlegd en wij komen met een groepje CY's
1. t5joost
2. pimmers
3. timon
4. richardt-5r
5. mark (geen forum lid)
6. Fatsenco

Met zoveel gele moet 1 groene ook wel kunnen toch? ==> een tweede DOP vast ook nog wel
1. bartsluijs
2. alphe011

Peultje

Ook de rode V70 R gewassen, gezeemd, gekleid, door een zwart gat gehaald en netjes in de was gezet. Toen verse lucht in de zomerbanden gedaan.  Kortom, wij zijn er ook klaar voor!
Rode V70 R AWD 1999 B5234T8

arjen850

Citaat van: Peultje op 16-04-2017 18:10:56
Ook de rode V70 R gewassen, gezeemd, gekleid, door een zwart gat gehaald en netjes in de was gezet. Toen verse lucht in de zomerbanden gedaan.  Kortom, wij zijn er ook klaar voor!

Een zwart gat? ;D ;D

alphe011

Helaaas......er loopt iets aan bij m'n DOP R.......er loopt iets aan en ik kan niet zien wat :-(
Woensdag maar langs de garage.
Ik ben er morgen dus niet bij......

Bouke

Citaat van: alphe011 op 16-04-2017 20:11:36
Helaaas......er loopt iets aan bij m'n DOP R.......er loopt iets aan en ik kan niet zien wat :-(
Woensdag maar langs de garage.
Ik ben er morgen dus niet bij......
Weet je waar of wat er aanloopt?

Peultje

Citaat van: arjen850 op 16-04-2017 20:05:07
Citaat van: Peultje op 16-04-2017 18:10:56

Een zwart gat? ;D ;D

Ja spul wat ik erop gesmeerd heb is van de firma Poorman's World en heet "Black Hole"
Rode V70 R AWD 1999 B5234T8

Spin!

Veel plezier allemaal vandaag. Wij zijn er helaas niet bij. Ik wilde vanmorgen uit bed komen maar mijn rug besloot anders.  >:(

Ben heel benieuwd naar de foto's.

www.vm-parts.nl

rifwachter

Veel plezier vandaag met de meeting van de Volvo 850 in de meest exclusieve, mooiste kleur die er ooit is geleverd op dit model.

Kijk uit naar de mooie foto's die er vandaag gemaakt zullen gaan worden.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

cornelis-b

Wij wensen iedereen een prachtige dag toe, helaas zijn wij er niet bij deze editie. We zullen het met foto's moeten doen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

razorx

Veel plezier allen!