Prijs Volvo 850 t5-r cy??

Gestart door purekoekange, 06-01-2017 21:07:36

Vorige topic - Volgende topic

marc-850

spijky

Citaat van: v0lv0freak op 13-01-2017 08:54:31
Citaat van: Sbv op 10-01-2017 11:02:09
sedan brengt veel minder op ;D

Brengt veel te weinig op inderdaad :D

http://www.gebroedersditmar.nl/voertuig/volvo-850-t-5r-sedan-cream-yellow/

Vraagprijs is nog geen, verkoopprijs.
Je kunt vragen wat je wilt, maar of die dan word verkocht is een 2e. Laat staan dat we dan weten voor hoeveel die uiteindelijk is verkocht.

Voor 30.000 kan je veel zelf doen, en ook nog eer aan het werk.
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

NinaPaul

CiteerVoor 30.000 kan je veel zelf doen, en ook nog eer aan het werk.

Als ik miljonair was, dan zou dat mij worst wezen! Dan koop ik alles wat ik wil in nieuwstaat en ga ik mezelf helemaal niet bezighouden met zelf een bumper over spuiten....
En ik denk dat dit voor meer van ons zou gelden als het geld geen issue was.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

peteRRR

Is nog ergens een topic van,..als je geld zat had wat en welke auto,s zou je dan nemen.
Leuk topic :D,.maar waar die is?

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Boeijke

spijky

Citaat van: NinaPaul op 14-01-2017 13:50:27

Als ik miljonair was, dan zou dat mij worst wezen! Dan koop ik alles wat ik wil in nieuwstaat en ga ik mezelf helemaal niet bezighouden met zelf een bumper over spuiten....

Daar gaat het nu toch niet over.
Dan koop ik ook wat ik wil. Maar zou ik nog steeds dingen zelf. Doen.

Ging er mij om dat als er ergens een vraagprijs staat, er veel mensen dit als daadwerkelijke verkoopwaarde/verkoopprijs zien.

Er word maar wat gevraagd tegenwoordig,
En ja er mag best wat gevraagd worden voor bepaalde auto's, niks mis mee.

Ik zag laatst hier ergens een prijs voorbij komen van de V70R met de T6 motor. Ik meen 12 of 15K. Dat is eigenlijk een koopje in mijn ogen, gezien het werk en de spullen die er op zitten.
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

Lostimmos

Citaat van: spijky op 14-01-2017 15:07:22

Ging er mij om dat als er ergens een vraagprijs staat, er veel mensen dit als daadwerkelijke verkoopwaarde/verkoopprijs zien.

Ik zag laatst hier ergens een prijs voorbij komen van de V70R met de T6 motor. Ik meen 12 of 15K. Dat is eigenlijk een koopje in mijn ogen, gezien het werk en de spullen die er op zitten.

Maar sommigen betalen ook gewoon 15K voor een T-5R met 100.000km op de teller vanwege originaliteit... dus er zijn meerdere redenen om Wel veel uit te geven

V70R^2

Ja, aparte situatie, mijn R was zo verkocht voor meer dan 10.000 euro en die had maarlefst 290.000km gelopen.

Maar een koper welke dit T6 project op waarde weet te schatten is dan weer lastig te vinden...
Citaat van: spijky op 14-01-2017 15:07:22

arjen850

Je mag idd vragen wat je wil,maar 30 rooien voor een CY gaat nergens over. Wel makkelijk verdienen, staat me bij dat aankoop prijs van deze CY rond de 3 lag ;D ;D

peteRRR

Das nog eens CarFlipping ;D

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

V70R^2

Misschien dat jullie een stukje sarcasme van Dhr. Ditmar missen?

Ik moest iig in eerste instantie hartelijk lachen na de "30k discussie" en zijn post. ;D

arjen850

Citaat van: V70R^2 op 14-01-2017 22:26:22
Misschien dat jullie een stukje sarcasme van Dhr. Ditmar missen?

Ik moest iig in eerste instantie hartelijk lachen na de "30k discussie" en zijn post. ;D

En daar zou je wel eens gelijk mee kunnen hebben idd ;)

cornelis-b

Of je nou 2500 of 35000 vraagt voor je CY doet niet ter zake. Of je 2500 of 35000 betaald doet ook niet ter zake.
Vraagt iemand 2500 dan gaat er al snel het praatje "er zal wel een hoop achterstallig onderhoud zijn" en bij 35000 is ie ineens heel duur. Klopt heel duur, te duur eigenlijk maar ze worden er wel voor verkocht.

Is ie te goedkoop dan is het niet goed maar is ie te duur dan is het ook niet goed, waar gaat het nog over behalve dat het redelijk off topic is?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

arjen850

Citaat van: cornelis-b op 15-01-2017 00:40:07
Of je nou 2500 of 35000 vraagt voor je CY doet niet ter zake. Of je 2500 of 35000 betaald doet ook niet ter zake.
Vraagt iemand 2500 dan gaat er al snel het praatje "er zal wel een hoop achterstallig onderhoud zijn" en bij 35000 is ie ineens heel duur. Klopt heel duur, te duur eigenlijk maar ze worden er wel voor verkocht.

Is ie te goedkoop dan is het niet goed maar is ie te duur dan is het ook niet goed, waar gaat het nog over behalve dat het redelijk off topic is?
Gelukkig vind jij het ook te duur ;)

Redolpho

Voor dat geld, kun je veel luxer rijden. En Henk heeft helemaal gelijk.
Als het goedkoop is, dan klopt er iets niet, en als er een prijskaartje aan hangt is ook iedereen overstuur.