de verwarming

Gestart door 92192, 02-02-2017 01:16:11

Vorige topic - Volgende topic

92192

Als de kachel het interieur heeft verwarmt slaat of het linker of rechter  deel af en gaat over in koude lucht maar het andere deel blijft warmte afgeven.
Wie kan mij van advies voorzien?

Groetjes
Bob

cornelis-b

Bob, geef eens wat meer info. Is het een 850 of een X70 ?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

92192

het is een 850 2.5 gle  aut , climate controle, bj 1992

arjen850

Citaat van: 92192 op 02-02-2017 20:45:20
het is een 850 2.5 gle  aut , climate controle, bj 1992

Kan de airco uit zijn, maar vaker zijn de regelkleppen onder het dashboard de boosdoener

Marijn Degens

Citaat van: 92192 op 02-02-2017 01:16:11
Als de kachel het interieur heeft verwarmt slaat of het linker of rechter  deel af en gaat over in koude lucht maar het andere deel blijft warmte afgeven.
Wie kan mij van advies voorzien?

Groetjes
Bob

Heb je dit ook als de Airmix volledig uit staat?

92192

Bedankt Arjen voor je reactie. De regelklep(pen) is dat er een voor elke kant, omdat je de temp drie graden kan laten verschillen tussen de linker en rechter zijde.
En hoe kan ik dat controleren moet daarvoor de kachelradiator verwijdert worden om er bij te kunnen komen? Of zijn er andere opties?
Ik speel met de gedachte dat re radiator niet voldoende warmte produceert en dan slechts een kant de warmte doorgeeft kun jullie je hierin vinden?

wilbertV70R

Heb je het probleem kunnen verhelpen ?

92192

helaas nog steeds geen oplossing. Inmiddels nu het weer veranderd probeer ik de kant waardoor ik warme lucht ontvang lager te zetten en wat blijkt het blijft warme lucht geven het reageert niet op een lagere stand,pas bij LO krijg ik koude lucht van de airco.Maar zodra ik op 16 zet krijg ik warme lucht en dan maakt het niet uit of ik het op 25 graden zet het blijft dezelfde warme lucht ( aan een kant) geven.
Wie OH wie kan mij van advies voorzien??