Kilometer teller verlichting.

Gestart door flippie, 30-04-2005 19:28:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

flippie

Doet het alleen aan de rechter kant, krijg ik hiermee problemen mee ivm de APK, en zoja kan ik dat lampje zelf vervangen of kan de console niet open en moet ik een hele nieuwe?

Reitse

Zolang je niet 's nachts voor de APK gaat zal het denk ik geen probleem opleveren.
Lampje kan je zelf vervangen, zoekfunctie helpt!

thuur

Het enige lampje waar naar gekeken wordt bij de APK is het controlelampje van je mistlicht achter.

Kun je makkelijk zelf, wel een beetje tijd voor uittrekken. Bovenzijde van het dashboard moet eraf. Klinkt erger dan het is, met een 10 minuutjes heb je het eruit (er staan fantastische beschrijvingen van hier op het forum, even zoeken). Klokkenwinkel til je er vervolgens uit en de lampjes zijn met een bajonetsluiting erin gedraaid.

TIP: Vervang ALLE lampjes, ook die van het scherm van het klokje! Je weet dat het volgende lampje stuk gaat zodra de boel weer gemonteerd is ;)


Gr 8)

mehn

Citaat van: thuur op 30-04-2005 20:50:42
Kun je makkelijk zelf, wel een beetje tijd voor uittrekken. Bovenzijde van het dashboard moet eraf. Klinkt erger dan het is, met een 10 minuutjes heb je het eruit (er staan fantastische beschrijvingen van hier op het forum, even zoeken).

Als je geen bijrijdersairbag hebt  ;)
Dan duurt het twee keer zo lang  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

flippie

Ok bedankt voor de info, dan ga ik volgend weekend maar eens aan de slag, ondertussen zoek ik wel ff wat beschrijvingen op