Gezocht, schade herstel (zonder spuiten)

Gestart door TommyD, 11-03-2017 02:14:07

Vorige topic - Volgende topic

TommyD

Voor aankomende zomer heb ik een nieuw project in mijn hoofd, mijn t-5r gaat een nieuw kleurtje krijgen. Het is namelijk zo dat ik mezelf enorm stoor aan de lak die de afgelopen 20 jaar nogal wat geleden heeft.

Een vriend van me heeft een bedrijfje waar ze auto's kunnen wrappen, voor een mooi prijsje kan ik dit dus laten doen (+zelf meehelpen). De kleur als gepland: Nardo grey (Audi), met de donkere plastic delen zal dit denk ik een mooi contrast geven.

Nu is het zo dat ik alle deukjes en eventuele diepe krassen weg wil laten werken (ook zal de r-bumper moeten worden gerepareerd). Omdat de auto gewrapped word hoeft er niet gespoten te worden, het belangrijkste is dat het materiaal (folie) goed kan hechten.

Bij deze mijn vraag of iemand dit voor mij kan doen voor een mooie prijs. Mochten jullie nog tips of adviezen hebben dan hoor ik het graag!

Groeten!

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

TommyD

Citaat van: cornelis-b op 11-03-2017 08:56:40
Wat is er mis met de bumper?

De bumper heeft echt zijn beste tijd gehad, verschillende scheuren/krassen

cornelis-b

Die scheuren zijn prima te repareren. Heb er al meerdere een nieuw leven ingeblazen  ;D

Stuur maar een PB als je meer wilt weten.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien