Lidmaatschap 850 club

Gestart door MatthewRM, 17-03-2017 14:19:12

Vorige topic - Volgende topic

MatthewRM

Beste forumleden,

Kan iemand mij vertellen hoe ik in contact kom met iemand van de club? Ik heb in Oktober vorig jaar een bedrag betaald om de eindejaars editie van de roffel te ontvangen alsmede de forum sticker zodat ik eindelijk eens gespot kan worden  ;D Maargoed, even zonder gekheid. Ik heb tot op heden niks ontvangen. Contact gezocht via de website, na lang niks gehoord te hebben kreeg ik bericht dat er geen penningmeester meer was vandaar de vertraging. Kan ik in komen, geen enkel probleem. Vervolgens word er gezegd dat de laatste editie van de roffel inclusief sticker verzonden zou worden naar mijn huisadres. Dit was op 25-12-16 en inmiddels nog niks ontvangen. Gegevens zijn correct, dus zal toch bij de club moeten liggen. Heb onlangs weer een poging gedaan contact op te nemen over de stand van zaken maar tot op heden nog geen reactie.

No hard feelings jegens de club, ik snap dat het allemaal vrijwilligers zijn maar ik wil graag part of the club zijn alleen wekt dit niet echt mijn vertrouwen. Ik neem aan dat er vast iemand op het forum is die weet bij wie ik aan moet kloppen.

Bij voorbaat dank,

Matthijs

Spin!

Heb je je nieuwe pas ook niet ontvangen?

www.vm-parts.nl

MatthewRM

S. Brouwer

Ik had er niet bij stil gestaan maar ik heb hem ook niet ontvangen.
Cl lid nr 11708

Spin!

Citaat van: S. Brouwer op 17-03-2017 19:02:19
Ik had er niet bij stil gestaan maar ik heb hem ook niet ontvangen.
Cl lid nr 11708

Wil je mij je adresgegevens per PB sturen? Kijk ik eea na. Staat geen bedrag open zover ik kan zien, dus je zou het boeltje moeten hebben ontvangen. Ik voel een scheldpartij jegens PostNL aankomen...

www.vm-parts.nl

pietdeslinger

De pas en de roffel 56 heb ik wel ontvangen, maar hoort er ook nog zo'n vette forum sticker bij?
Die had ik ook niet.

Spin!

Citaat van: pietdeslinger op 17-03-2017 20:10:09
De pas en de roffel 56 heb ik wel ontvangen, maar hoort er ook nog zo'n vette forum sticker bij?
Die had ik ook niet.

Nee, forum en club zijn qua lidmaatschap niet aan elkaar verbonden. Forumstickers zijn hier verkrijgbaar

www.vm-parts.nl

MatthewRM

Rutger bedankt, als het goed is is het nu opgelost.