Fuel cut weet niet of ik het goed spel

Gestart door kennone, 29-03-2017 00:39:24

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Ik vind het wel meevallen eigenlijk.

Ludo

Volgens mij is dit probleem (lang geleden) wel vaker langsgekomen.
Te hoge turbodruk in hoge toeren -> fuel cut defender, het gevolg van wastegate tuning.   

kennone

Ja de fuelcut is er helemaal uit. Was gewoon ontsteking probleem, KCPERFORMANCE dacht dat het een feulcut was.

Toen ik de auto net had ging hij tot de helft van het witte gedilte (turbodrukmeter) na het plaatsen van de open downpipe ging hij er duidelijk overheen, en nu met gereviseerde turbo zit hij tegen het einde aan van het witte. Dus ik weet het ook niet. Ook is de beugel van mijn ECU deksel er af dus getuned zou nog niet eens zo heel gek zijn.

leons850

Zoals al meer gezegd, ik zou even je AFR (Air Fuel Ratio) laten checken.
Als hij net wat schraal loopt gaat hij en heel hard en vanzelf kapot. ;)

Dit kan doorgaans wel bij de forum tuners.
Als je te kennen geeft dat je dit wilt krijg je vanzelf pb.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

kennone

Misschien wel verstandig om te doen. Ik hoor graag wie dit kan en wilt. Dank u voor de TIP

leons850

Citaat van: kennone op 07-04-2017 13:46:36
Misschien wel verstandig om te doen. Ik hoor graag wie dit kan en wilt. Dank u voor de TIP

Let maar op je PB box en dit topic. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein