Gio online taxatie?

Gestart door rifwachter, 08-04-2017 14:39:43

Vorige topic - Volgende topic

rifwachter

Heeft iemand ervaring met het online taxeren bij Gio?

Voor 84,50 euro ontvang je dan een taxatie volgens waarderapport art. 7:960

Bij total loss schade wordt de gegarandeerde waarde vergoed.

Iemand dit online al gedaan hier?
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

ron paul

Ja was tot eind 2016 zelfs gratis voor bezoekers van het Hilversum-treffen en, dacht ik, volvo850clubleden.
Als ik op de taxatie van Henk afga, is de waarde van de 609 855 R van mij marktconform.

peteRRR

Zit wel bij Gio maar met een externe taxateur,...heb wel eens gevraagd of het was is/was
bij de taxateur maar het trok geen geweldig gezicht en met twijfels.

Scheelt je een paar tientjes op een externe taxateur,...je kan ook eens informeren hoe veel jaar
zo,n rapport geldig is in de verzekering en hertaxeren is vaak goedkoper ook.

Groet

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

cornelis-b

Deze kan je ook in overweging nemen René

http://taxatieklassieker.nl/
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

t5joost

Wij zijn bij rob hafkamp geweest.
http://www.hafkampprojects.nl

Verzekering bij reus yongtimer verzeketingen
http://www.reusverzekeringen.nl

Benny850

Wil ook nog steeds een keer een taxatie. Is taxatieklassieker.nl betrouwbaar? Toch handig als er iets met de auto gebeurd dat je een taxatierapport hebt om op terug te vallen.

)()()sT

Citaat van: rifwachter op 08-04-2017 14:39:43
Bij total loss schade wordt de gegarandeerde waarde vergoed.

Mits je natuurlijk je verzekering tegen taxatiewaarde hebt lijkt me ;)

cornelis-b

Citaat van: Benny850 op 09-04-2017 07:56:56
Wil ook nog steeds een keer een taxatie. Is taxatieklassieker.nl betrouwbaar? Toch handig als er iets met de auto gebeurd dat je een taxatierapport hebt om op terug te vallen.

Ik heb er mijn vorige en huidige auto laten taxeren en omdat de verzekering wil dat hij elke twee jaar getaxeerd wordt de huidige voor de 2de keer. Ik heb de taxatie laten uitvoeren dat ik bij schade door derden niet wordt afgescheept door de tegenpartij met een dagwaarde van 1200 euro wat volgens een verzekering onze oude wagens ongeveer waard zijn.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

BBS

Ik wacht nog even totdat de 2e motoropbouw met penbobines en CVVT werkt en klaar is. Dan weet ik zeker dat er van mijn geen tweede in NL rondrijd en laat ik hem ook opnieuw taxeren en verzekeren. Welke dat gaat worden weet ik nog niet, Noet ik binnenkort eens gaan uitzoeken ;)
Volvoloos....

)()()sT

Ik had hem al all-risk verzekerd tegen taxatie via Advies Verzekerd! als dagelijks vervoer en dat kostte weinig meer dan m'n vorige WA+ bij Centraal Beheer. Ik heb hem nu zelfs als hobby-semi-klassieker omgezet bij hun met max. 5000km. Aangezien jij ook geen drol rijdt zou je dat kunnen overwegen. Enige voorwaarde is dat ie naar binnen kan en volgens mij (wat ik elders las hier) bouw je met zo'n hobby-auto geen bonus malus meer op, maar dat moet ik even navragen.

BBS

Ik rij ongeveer 15K met dat ding per jaar, dus als hobby object zal die wel niet in aanmerking komen. Maar misschien dat de heer Kam van Advies Verzekerd nu wel een goede aanbieding kan gaan doen ;)  Ik zal daar eens naar gaan vragen zodra de wagen klaar is.
Volvoloos....

StefanCJ

Citaat van: BBS op 09-04-2017 09:38:23
Dan weet ik zeker dat er van mijn geen tweede in NL rondrijd ...

Of dat nou persé een hogere taxatiewaarde oplevert is ook maar de vraag.

BBS

Klopt, en daar gaat het mij ook in eerste en tweede instantie niet om. Wél dat het in het taxatierapport vermeld wordt en dat een vervangen wagen daar eigenlijk ook aan moet voldoen. ;)
Volvoloos....

UserID6342

Wil je enthousiasme niet beperken of afremmen, maar dat ga je volgens mij nooit krijgen.....

NinaPaul

Inderdaad, een "zelfde categorie" of "zelfde segment" is alles wat ze doen.

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz