Vraag: Gordelverklikkers werken niet

Gestart door Brammetje, 19-04-2017 14:42:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brammetje

Onlangs reed ik een paar weken in een 850. Het viel me op dat er gordelverklikkers in de dakconsole zitten Knipperende rode lampjes als een van de gordels voor niet om zit. Bij mijn v70 werken  die verklikkers niet. Was me nooit opgevallen. Wat zou het kunnen zijn? Een instelling of gewoon lampjes kapot. Of zit dit er niet standaard op?
V70 97, 2,5T AWD, beige leder, R-bumper, XC-bumper, Dubbel RVS, Columba antraciet.

MEN-O

Stekkers onder de stoel doorverbonden misschien ?

Brammetje

V70 97, 2,5T AWD, beige leder, R-bumper, XC-bumper, Dubbel RVS, Columba antraciet.

T5turbo

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

Brammetje

Bedankt, ik ga er mee aan de slag.
V70 97, 2,5T AWD, beige leder, R-bumper, XC-bumper, Dubbel RVS, Columba antraciet.

Brammetje

Ik kan geen relais 212 vinden dus dat zal het wel zijn. Waar moet ie zitten?

V70 97, 2,5T AWD, beige leder, R-bumper, XC-bumper, Dubbel RVS, Columba antraciet.

maruska

warn steuergerat.. google dat eens :P
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Brammetje

 :eusa_doh: Ok, dat is hem dus. Bedrading lijkt ok, Relais zit er in. Wat nu. Lampjes kapot?
V70 97, 2,5T AWD, beige leder, R-bumper, XC-bumper, Dubbel RVS, Columba antraciet.

cornelis-b

Hoor je het relais wel "klikken" ??
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Brammetje

V70 97, 2,5T AWD, beige leder, R-bumper, XC-bumper, Dubbel RVS, Columba antraciet.