Iemand bekent met de c70 cabrio laser blue op mp

Gestart door jessevolvo 850 t5r, 19-05-2017 17:43:39

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Van het Volvo forum:
Er is ook Facebook: https://www.facebook.com/events/246533432469304/?ti=icl

CiteerOnderwerp: C70 CABRIOTOCHT 2017  -  Gepost: 11.02.2017 - 20:17   -   1
C70 CABRIOTOCHT 2017 - zaterdag 27 mei 2017

Na de 5 eerdere edities van deze C70 cabriotocht, met vorig jaar ruim 45 deelnemende C70's, zowel softtoppers als hardtoppers, wordt deze cabriotocht dit jaar gehouden op zaterdag 27 mei. Deze wordt uitgezet door mijzelf en mijn vrouw. Na dat Geert Hardick had aan gegeven het organiseren van de toertocht te willen overdragen, heb ik besloten om de organisatie en het uitzetten van de tocht over te nemen in 2017. Met hulp van mede-C70 liefhebbers. Naast de C70 bezitten we nog een V70 D5, als daily driver en een V70R Classic voor de hobby.

De tocht zal plaatsvinden in de omgeving van Noordoostpolder en in het bosrijke deel van zuid Friesland en in een deel van Drenthe. De route zal bestaan uit twee delen, in tegenstelling van de vorige edities, komen we nu niet terug bij startplaats. Na het eerste deel is er gelegenheid om te lunchen.

De tocht zal door een groot scala aan landschappen voeren. Jullie gaan kennis maken met de Friese Meren, Bosrijke delen van Friesland en misschien doen we zelf één van de Friese Elfsteden-steden aan.
De start zal zijn op Urk, bij autobedrijf Mudde en Kok, worden we daar verwelkomt met een kop koffie.
Waar de pauze zal worden tijdens de toerrit, daar kunnen we nu nog niets over vertellen. De finish zal in het zuidwesten van Drenthe (Vledder?) zijn. Natuurlijk is er aansluitend te mogelijkheid om gezamenlijk onder het genot van een diner de dag af te sluiten.

De voorlopige planning is:
Verzamelen onder het genot van Koffie en Volvo's.
Start vanaf 12.00 uur met ongeveer 2 uur later een pauze in zuid Friesland en daarna nog een tweede deel van circa 2 uur met aansluitend de mogelijkheden tot een gezamenlijk eten.

Bovenstaande zal regelmatig ge-update worden als meer bekend is over onder andere de diner mogelijkheden.

Voor diegenen die nog niet bekend zijn met het format:
de tocht staat open voor alle C70 cabrio types, ongeacht het bouwjaar van de auto.
Ook hoeft u geen forumlid te zijn om mee te mogen doen.
U rijdt voor eigen rekening en risico en alle consumpties zijn voor eigen rekening.
Na de start is er een tussenstop voor een drankje en/of hapje, waarna op de eindlocatie gezamenlijk gegeten kan worden (niet verplicht uiteraard).

We kunnen beginnen met de inschrijving hiervoor door de lijst (met de kop: Lijst van inschrijvingen voor de Volvo C70 cabriotocht op zaterdag 27 mei 2017) steeds kopiëren en uw eigen gegevens met het opvolgende volgnummer onderaan erbij zetten, graag ook aangeven of het in de planning ligt om aan te sluiten bij het diner.

Voor alle duidelijkheid heb ik hieronder al de gegevens van mijn echtgenote en mijzelf geplaatst.
Nog een verzoek aan diegenen die nog niet eerder hebben deelgenomen aan deze cabriotocht; zou u willen vermelden de voornamen van zowel de chauffeur als de bijrijder(s) alsmede uw forumnaam (indien u deze heeft) en ook het motortype, bouwjaar en kleur van uw C70 wanneer deze niet zichtbaar bij uw forumgegevens?

Met vriendelijk groet,
Chris de Vries

www.vm-parts.nl

Woger

En uiteraard weer aan de andere kant van het land  >:(

Spin!

Citaat van: Woger op 23-05-2017 19:16:07
En uiteraard weer aan de andere kant van het land  >:(

Dan wordt de olie ook een keer warm

www.vm-parts.nl

jessevolvo 850 t5r

sander69

he leuk!

jammer dat ik dit nu pas lees en niet kan..

vraag me alleen af waarom ze ook de naam van de berijder enz willen weten?
C70 cabrio D5 2007
V70 R AWD 1997
245 Turbo 1983
Saab 900 Aero classic coupe FPT 1992

cornelis-b

Vanmiddag de ABS controller gewisseld van de cabrio, ik had nog een STC unit liggen en toen Jesse vertrokken was met een weer goed werkend ABS systeem de oude even "geopereerd". Dat hij niet meer naar behoren functioneerde geloof ik graag, wat zijn die Filipijnse soldeermachines toch karig afgesteld. Veel te weinig tin en nog een slechte kwaliteit ook. Inmiddels ligt deze controller weer gereviseerd op de plank voor de volgende wagen.

De nodige tinbreuken

De plus en min lijkt wel een maanlandschap
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien