Originele eindpijp T-5R

Gestart door MennoS, 07-06-2017 07:55:20

Vorige topic - Volgende topic

MennoS

Kan iemand mij vertellen wat de afmetingen zijn van de originele (rechthoekige) eindpijp van een T-5R? Ik heb ergens op internet, als het goed is, de juiste gevonden, maar ik heb geen referentie over de afmetingen. Hij is origineel ook antracietkleurig meen ik?

Thanks!
854 T-5R AT=>MT BlackStone
854 T-5R MT Cream Yellow

cornelis-b

Deze is redelijk gelijkend: http://europeantuning.luondo.nl/nl/11203739/uitlaat-sierstuk-rechthoekig-70x90mm-rvs Het originele is mat zwart.

Origineel
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

MennoS

Ah top, dank je.
Als ik die link volg dan zie ik een totaal andere pijp: chroom, omgebogen randen.. Ik ga even verder zoeken.

Nu weet ik de juiste maten in ieder geval!
854 T-5R AT=>MT BlackStone
854 T-5R MT Cream Yellow

cornelis-b

Vele zijn je voorgegaan in de zoektocht maar beter zal je niet vinden. Hittebestendig matzwart spuiten en het komt aardig overeen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

mehn

Citaat van: MennoS op 07-06-2017 10:51:35
Als ik die link volg dan zie ik een totaal andere pijp: chroom, omgebogen randen.. Ik ga even verder zoeken.

De originele heeft geen gebogen randen en is ook niet chroom.
De enige overeenkomst met het eindstuk uit de link is de rechthoekige vorm en mogelijk de maten, maar die weet ik niet uit mijn hoofd.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

)()()sT

Het is maar wat je onder 'omgebogen randen' verstaat.
Hij is toch wel gewoon naar binnen gefelsd, alleen zit er ook nog een vlakke pijp in :)