Complete stage 0 en nog houd de auto in?? 850R

Gestart door kennone, 16-06-2017 13:22:21

Vorige topic - Volgende topic

peteRRR

De buis vanaf de LMM naar de turbo wil ook nog wel eens verzwakken en door de zuiging zichzelf dicht knijpen
en vooral in de eerste bocht van die buis,....zou ook nog kunnen?

Geen foutcodes verder?

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

vincen tdi

Wel originele onderdelen gebruikt voor de onsteking ? :eusa_whistle:
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

Lammert

Vergeet ook niet je brandstof filter. Is die al eens vervangen? Als die goed vol zooi zit kan je nog zo'n goede pomp hebben, maar krijg je nooit goed brandstofdruk

kennone

Alles origineel wat er op is gezet. Goeie tip van de LMM. Ga ik checken!

kennone

Volvo 850R update. De auto staat bij Van den Brand (Volvo Boxtel) Word nu toch echt een knetter dure bak zo maar ja. Als hij het straks weer goed doet!!

SB T-5R

Met alle respect, maar een complete stage 0 ben ik onder de 10k niet klaar hoor.
Dus ik denk dat je nog zat te doen hebt  ;)

NinaPaul

Citaat van: SB T-5R op 30-06-2017 11:42:16
Met alle respect, maar een complete stage 0 ben ik onder de 10k niet klaar hoor.

Met 14 auto's onder je naam heb je zo 2 ton uitgegeven, dan reed ik toch echt een Ferrari :D
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

SB T-5R

Citaat van: NinaPaul op 30-06-2017 13:17:39
Citaat van: SB T-5R op 30-06-2017 11:42:16

Met 14 auto's onder je naam heb je zo 2 ton uitgegeven, dan reed ik toch echt een Ferrari :D

;D

kennone

Hopelijk de laatste update. De auto doet het weer!!👌🏼👌🏼
@SB T-5R die €10.000,- komen nu wel erg dicht in de buurt. Maar de auto rijd weer als nieuw! Heb de Benzine pomp, LMM, Benzine filter (deze zou Serfix ook al vervangen hebben. NOT!) en nog wat zooi vervangen en hij gaat weer als een kanon!. Ook gelijk mijn remmen geupgrade naar 305mm. Is een aanrader voor iedereen die nog met het standaard formaat (280mm?) rijd.

T o m

Citaat van: kennone op 30-07-2017 18:31:52
Benzine filter (deze zou Serfix ook al vervangen hebben. NOT!)

Hoi Kenneth, jammer dat je op dit forum laat overkomen of ik onderdelen niet vervang en wel bereken. Kijk je factuur er maar op na en dan zul je zien dat dit niet het geval is. Zou het fijn vinden als je dit even hier bevestigd?

Gr Tom (Serfix Autotechniek)

arjenT5R

Citaat van: T o m op 03-08-2017 07:04:42

Hoi Kenneth, jammer dat je op dit forum laat overkomen of ik onderdelen niet vervang en wel bereken. Kijk je factuur er maar op na en dan zul je zien dat dit niet het geval is. Zou het fijn vinden als je dit even hier bevestigd?

Gelukkig kunnen we aan de manier van schrijven etc meer dan genoeg opmaken, denk niet dat de beste meneer erg serieus genomen zal worden.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Ludo

Citaat van: kennone op 16-06-2017 13:22:21
(ruim 2000,- in de auto geinvesteerd).

@SB T-5R die €10.000,- komen nu wel erg dicht in de buurt. Maar de auto rijd weer als nieuw! Heb de Benzine pomp, LMM, Benzine filter (deze zou Serfix ook al vervangen hebben. NOT!) en nog wat zooi vervangen en hij gaat weer als een kanon!.

Ben benieuwd (ook naar de vraag die Tom gesteld heeft) wat die zooi dan is, als dat totaal 8000 euro moet kosten. ??
Of is hier iemand serieus uit z'n nek aan het kletsen?.

mitsupiet

Citaat van: T o m op 03-08-2017 07:04:42

En zo ontstaan dan die indianen verhalen. :-\
Iemand die even iets roept in het voorbijgaan zonder zich te realiseren wat dit voor inpact kan hebben.
Het zou netjes zijn als dit door desbetreffende recht gezet werd, of toegelichten hoe hij tot deze coclusie is gekomen.

Te hard geschrobt.......

peteRRR

Juist,...heb nog nooit zulke dingen mee gemaakt bij Tom en altijd prima geholpen.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

knoertS70

Ik heb ook slechte ervaringen met deze gasten. Ze zuipen je bier op en nemen je auto mee.

Maar zonder gekheid, ik heb Tom en Piet leren kennen als uiterst correct. Ik ben dus ook van mening dat dit niet helemaal correct is. Maar ik kan me vergissen.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.