Top snelheid

Gestart door kennone, 02-08-2017 21:23:46

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Waarom niet verder in eerder aangehaald topic? Zijn er al genoeg...
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

rpakuypers

Voor mij is 100 op de CC een TOP snelheid  :eusa_whistle:

http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=topsnelheid&lang=nn

Groet,
Roger

V70 classic

Citaat van: henry classic v70 op 05-08-2017 14:20:26
Ruim 260

Hoe gemeten ?

T valt vaak tegen.
Ooit een meeting georganiseerd.
Daar kwam zowat niemand opdagen.
En van die er waren haalde niemand de opgegeven snelheid.
Al ruim voor de 260 haakte de meeste af.
Terwijl men veel hoger opgaf voor de m(e)eting.
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

arjen850

Citaat van: glenfiddich1983 op 05-08-2017 14:13:42
Ik vind extra herrie creëren altijd wat armoedig, als ik eerlijk mag zijn.

Ik heb liever een onopvallende auto met beschaafd geluidsniveau, die qua prestaties weet te verrassen. Vind ik aanmerkelijk meer klasse hebben.

Laat dat herrie maken liever over aan dat volk met raamfolie, spoilers van de action en verlagingssetjes waarmee je schuin over de verkeersdrempels moet etc ::)

Ben ik niet helemaal met je eens. Je mag aan de buitenkant (juist bij stationair of laag in toeren) best horen dat er wat onder de kap ligt. Maar tijdens snelweg kilometers moet je zonder brom in de auto kunnen zitten. Gevoelsmatig heb ik dat bij mijn R nu ook bereikt. Mensen kijken toch als ik voorbij pruttel, Maar op de snelweg heb ik geen last.

BBS

Citaat van: arjen850 op 05-08-2017 16:07:13

Ik heb liever een onopvallende auto met beschaafd geluidsniveau, die qua prestaties weet te verrassen. Vind ik aanmerkelijk meer klasse hebben.

Laat dat herrie maken liever over aan dat volk met raamfolie, spoilers van de action en verlagingssetjes waarmee je schuin over de verkeersdrempels moet etc ::)

Ben ik niet helemaal met je eens. Je mag aan de buitenkant (juist bij stationair of laag in toeren) best horen dat er wat onder de kap ligt. Maar tijdens snelweg kilometers moet je zonder brom in de auto kunnen zitten. Gevoelsmatig heb ik dat bij mijn R nu ook bereikt. Mensen kijken toch als ik voorbij pruttel, Maar op de snelweg heb ik geen last.
Pruttel je nog met dat ding? Ik zie je alleen tuffen in die 10V :evil: ;D
Volvoloos....

arjen850

Citaat van: BBS op 05-08-2017 16:46:35
Citaat van: arjen850 op 05-08-2017 16:07:13

Pruttel je nog met dat ding? Ik zie je alleen tuffen in die 10V :evil: ;D

Nou, neem van mij aan dat dat super lekker rijdt. Een 10v leent zich ook prima voor een automaat.

BBS

Op de een of andere manier geloof ik dat eigenlijk best wel. Echter heb ik een 10v AT nog niet in bezit gehad, wel een rokende diesel handhark. En vooral het slepen met een caravan is dat best prettig.

Neemt niet weg dat ik je alleen in die 10V zie tuffen
Volvoloos....

JuT5R

277 op een Garmin GPS. Dan is de 5e versnelling op en klapt hij in de begrenzer.

Evilknievel

220 op de klok met standaard T5

BBS

179 km/h....

Ik ben het rijbewijs nodig om de Volvo's te kunnen onderhouden :evil: ;D
Volvoloos....

cornelis-b

Ik zou niet weten wat mijn topsnelheid is, laatst in Duitsland de 215 aangetikt en toen moest ik weer van het gas af want het werd best wel druk op de autobahn, had in ieder geval nog genoeg over. Ik vind het eigenlijk ook niet zo belangrijk want ik ben gek op mijn RBW en die wil ik echt niet kwijt raken. In NL hou ik me redelijk aan de snelheid ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

leons850

Citaat van: JuT5R op 05-08-2017 22:29:38
277 op een Garmin GPS. Dan is de 5e versnelling op en klapt hij in de begrenzer.

Welke bandenmaat rij jij?
En jouw begrenzer is toch ook 7200?
Ik ben nog niet boven 270 geweest op gps, simpelweg de ruimte niet voor gehad.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

henry classic v70

Citaat van: V70 classic op 05-08-2017 15:01:48
Citaat van: henry classic v70 op 05-08-2017 14:20:26
Ruim 260

Hoe gemeten ?

T valt vaak tegen.
Ooit een meeting georganiseerd.
Daar kwam zowat niemand opdagen.
En van die er waren haalde niemand de opgegeven snelheid.
Al ruim voor de 260 haakte de meeste af.
Terwijl men veel hoger opgaf voor de m(e)eting.

...ik houd me helemaal niet bezig met topsnelheid staat ook geen km/u achter  ;D
Maar 260 km/u vind ik wel een top snelheid
Harder dan 180 km/u kom ik niet (op 130 limiet snelweg) meestal 110 km/u CC  :eusa_shifty:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

JuT5R

Citaat van: leons850 op 06-08-2017 01:13:06
Citaat van: JuT5R op 05-08-2017 22:29:38

Welke bandenmaat rij jij?
En jouw begrenzer is toch ook 7200?
Ik ben nog niet boven 270 geweest op gps, simpelweg de ruimte niet voor gehad.

Volgens mij rijd ik met 215/40/17. Mijn teller in de auto wijkt wat af. Daarom ook met de Garmin GPS gemeten. Zitten ongeveer op hetzelfde vermogen, dus moet jij ook kunnen halen. Wel op 102 benzine met een lege weg en lekker dampig weer, dan willen ze het snelste.

Begrenzer zit inderdaad ook op 7200.

De station is er een stuk sneller, maar gaat ook niet harder. We hebben helaas maar 5 versnellingen.

peteRRR

Denk ergens 240 met deze auto,....tis nu met een 300 pk auto niet zo spannend die laatste 30/40 km.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla