c70 aanschaffen

Gestart door windsurfer, 06-08-2017 14:04:58

Vorige topic - Volgende topic

windsurfer

goedemiddag
ik heb een mooie voor mij betaalbare c70 gevonden

mijn vraag is eigenlijk van wie is deze geweest en als deze van iemand van het forum is geweest wat zijn de problemen geweest?

18hkfd
gaat om de 2.5t exclusive uitvoering.

gister even geweest tijdens een omrij route ;)
wat mij opviel was:
een dak reling aan de bestuurders kant die mist (is dat los te koop?)
een barst in raam van bestuurderskant startende maar boven ooghoogte (kosten vervangen raam)
het koelvloeistof reservoir trok vacuüm en mijn beperkte auto kennis zegt dat de dop verstopt zit.(is dit ook zo)
zodra de airco aangaat hoor je een zware brom bij komen (airco pomp die het moeilijk heeft denk ik)
service lampje brand. (kan helaas heel veel zijn)

nog geen proefrit gedaan aangezien we het bezoek niet hadden gepland maar een later tijdstip dag terug komen.
wie kan mijn helpen

cornelis-b

Hij kan voor jou wel betaalbaar zijn maar ik verwacht dat er nog wel flink wat geld in moet als ik het zo lees. Ik zou niet 3 keer maar 10 keer nadenken in dit geval.

Had je deze al gezien?
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,85184.msg1735141.html#msg1735141
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

windsurfer

ja die had ik gezien alleen daar heb ik 2 kleine dingetjes.
ik vind zilver niet de mooiste kleur bij de c70 en er zit geen panodak in en als dat er niet inzit was de 2de keus een cabrio uitvoering.
en idd nadenken is ook wat ik ga doen,

en waar baseer je op dat het veel geld gaat kosten? raam? of airco? of vacuüm.

met het helaas klein beetje auto kennis en met de kennis die ik heb probeer ik een auto te vinden, mag best wel wat werk aan zitten maar compleet bedrag er bij is geen optie

henry classic v70

Citaat van: windsurfer op 06-08-2017 14:26:31
ja die had ik gezien alleen daar heb ik 2 kleine dingetjes.
ik vind zilver niet de mooiste kleur bij de c70 en er zit geen panodak in en als dat er niet inzit was de 2de keus een cabrio uitvoering.
en idd nadenken is ook wat ik ga doen,

en waar baseer je op dat het veel geld gaat kosten? raam? of airco? of vacuüm.

met het helaas klein beetje auto kennis en met de kennis die ik heb probeer ik een auto te vinden, mag best wel wat werk aan zitten maar compleet bedrag er bij is geen optie

...zonder of weinig kennis én zoals je de storingen omschrijft lijkt het me verstandig om tijdens een proefrit een aankoopkeuring te laten doen.
Onaangekondigd proefrit niet toestaan tja... wat is het; een handelaar of particulier?
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

triton

Professioneel raddraaier

triton

Lijkt mij een eerlijkere auto dan de bovenstaande in Naarden.
En lekker een cabrio.
Professioneel raddraaier

classicT5

Die in naarden is een 4 traps automaat, geen 5 traps wat in de advertentie staat.

Kvs, vaccum? Begriijp ik niet, maar de 2.5 heeft een reputatie van gescheurde blokken, zou dat zeker na laten kijken door een deskundige. 2.5 kan probleemloos zijn, maar ook hoofdpijndossier zijn.

windsurfer

ok zal het vacuüm uit proberen te leggen.
had de motor gestart om te kijken of het werkte.
motor kap open gedaan en hoorde iets zuigen en hoorde dat het uit het expansievat kwam van koelwater systeem
nadat ik de dop had open gedraaid was het zuigen weg

windsurfer

cornelis-b

Zoek maar eens op "Ideaal Autos Naarden ervaring" de eerste hit was gelijk raak

https://opiness.nl/review/ideaal-autos-2
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

cornelis-b

Pano-dak een een of andere handelaars benaming voor schuif kantel dak :eusa_wall:

Zeg maar Henk tegen mij

windsurfer

gelezen en gelijk genezen van deze c70 los laten nu snik klein beetje traantje. en klaar