P1800ES voor een dag?

Gestart door Luc, 18-08-2017 01:47:31

Vorige topic - Volgende topic

volvobug

Citaat van: arjenT5R op 18-08-2017 09:26:08
Citaat van: Luc op 18-08-2017 01:47:31
Beste forummers,

Ergens in de loop van 2018 willen mijn aanstaande en ik in het huwelijk treden. Voor de wet en voor onze familie en vrienden, kerk hoeft niet.
Zelf had ik gehoopt een 480 met weinig werk te kopen en helemaal perfect te laten maken; daar heb je later ook nog plezier van. Helaas herinnert een 480 haar aan haar ex waarmee we niet bepaald op goede voet staan, dus dat mag niet van haar.

Of mn Renault 19 cabrio, die heeft bijna geen werk nodig, maar ook dat vind de a.s. mevrouw Luc niet OK.

.........

Als dat allemaal niet mag he... weet je t dan wel zeker?  ;D

Maar hier hebben we nog steeds geen antwoord op  :eusa_whistle:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

arjenT5R

Citaat van: volvobug op 18-08-2017 22:32:27
Citaat van: arjenT5R op 18-08-2017 09:26:08
Citaat van: Luc op 18-08-2017 01:47:31
Beste forummers,

Ergens in de loop van 2018 willen mijn aanstaande en ik in het huwelijk treden. Voor de wet en voor onze familie en vrienden, kerk hoeft niet.
Zelf had ik gehoopt een 480 met weinig werk te kopen en helemaal perfect te laten maken; daar heb je later ook nog plezier van. Helaas herinnert een 480 haar aan haar ex waarmee we niet bepaald op goede voet staan, dus dat mag niet van haar.

Of mn Renault 19 cabrio, die heeft bijna geen werk nodig, maar ook dat vind de a.s. mevrouw Luc niet OK.

.........

Als dat allemaal niet mag he... weet je t dan wel zeker?  ;D

Maar hier hebben we nog steeds geen antwoord op  :eusa_whistle:

Ik was al bang dat t doodgezwegen ging worden  ;D

Luc kom er eens in  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Luc

Dat zit wel goed hoor...Na ruim 10 jaar ben ik zo overtuigd als maar zijn kan.
Het wordt ónze speciale dag, en we moeten t met zn tweeën eens zijn over de details.
Een mooie 164 zou ik zelf nog wel overwegen, moet even overleggen wat zij ervan vindt.
En de huur van een P1800S valt me héél erg mee, maar het is een S, ik zoek echt een ES.
Is een kwestie van smaak, ik vind de ES veel mooier dan een S, en zij ook.

In elk geval bedankt voor de tips.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

arjenT5R

Citaat van: Luc op 19-08-2017 23:26:49
Dat zit wel goed hoor...Na ruim 10 jaar ben ik zo overtuigd als maar zijn kan.
Het wordt ónze speciale dag, en we moeten t met zn tweeën eens zijn over de details.
Een mooie 164 zou ik zelf nog wel overwegen, moet even overleggen wat zij ervan vindt.
En de huur van een P1800S valt me héél erg mee, maar het is een S, ik zoek echt een ES.
Is een kwestie van smaak, ik vind de ES veel mooier dan een S, en zij ook.

In elk geval bedankt voor de tips.

Haha  ;D

ES moet heus te vinden zijn  :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

johanw

swdesch collection in baarn die heeft er 1 in de verhuur (volvo verzamelaar H.Blokzijl)

Luc

Hele mooie tip, dank je!
Leuke website ook, opeens vind ik zelf ook een 760 GLE convertible wel een optie... :eusa_shifty: Wist niet eens dat zoiets bestond.
En blauw is mn lievelingskleur, handbakken horen bij tractors, dus die blauwe ES vind ik heerlijk.
Die twee auto's gaan we eens over overleggen.

Spin!

http://www.robertsclassiccars.nl/

Heeft zijn 1800es in de verhuur. Mooi detail, dit is ook de 1800es die in de Volvo kalender staat van dit jaar.

www.vm-parts.nl

Luc

Dank je Spin! Neem ik mee.

v0lv0freak

Luc, wat zeg je van mijn 760 tic? Inmiddels helemaal opnieuw gespoten, volgens mij heb je hem al bij mij in de garage gezien? 18-05-2018 wordt het mijn eigen trouwauto, andere dagen in 2018 speel ik graag jullie chauffeur ;)
Kom nog eens buurten in Urmond :)
Of ik kom nog eens naar Elsloo. Gisteren is de taxateur geweest, zodra ik het rapport heb rijdt de auto weer (na 6 jaar :eusa_whistle:)