Welke dumpvalve C70 T5 1998?

Gestart door DannyJ, 21-08-2017 11:29:22

Vorige topic - Volgende topic

DannyJ

Citaat van: DriveRR- op 27-08-2017 01:34:20
Als je dit prijsverschil ziet, zou je niet bepaald slim zijn om een Simons te kopen... Lagere kwaliteit en gaat echt niet zo lang mee als een Ferrita. Simons 'rvs' is niet eens volledig rvs, Ferrita wel.

Daarom ben ik ook voor Ferrita gegaan. Europeantuning heeft mij korting gegeven op de uitlaat en heb er direct nieuwe bougies bij besteld. Als het goed is komt het morgen binnen :D
Volvo C70 T5 1998 handgeschakeld
Garnet red metallic pearl

NinaPaul

Citaat van: DannyJ op 28-08-2017 07:55:14
Als je dit prijsverschil ziet, zou je niet bepaald slim zijn om een Simons te kopen... Lagere kwaliteit en gaat echt niet zo lang mee als een Ferrita. Simons 'rvs' is niet eens volledig rvs, Ferrita wel.

Daarom ben ik ook voor Ferrita gegaan. Europeantuning heeft mij korting gegeven op de uitlaat en heb er direct nieuwe bougies bij besteld. Als het goed is komt het morgen binnen :D

Mag ik dan vragen wat je kwijt was voor een cat-back ferrita?
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

DannyJ

Citaat van: NinaPaul op 29-08-2017 14:33:45
Citaat van: DannyJ op 28-08-2017 07:55:14

Mag ik dan vragen wat je kwijt was voor een cat-back ferrita?

Dat mag ;). €500,- voor de catback en heb ook direct nieuwe originele Volvo bougies besteld.
Volvo C70 T5 1998 handgeschakeld
Garnet red metallic pearl