Trillen.

Gestart door turbopower, 02-09-2017 23:13:48

Vorige topic - Volgende topic

BBS

Prima! Staat nog steeds geschorst maar wordt hard aan gewerkt.
Volvoloos....

UserID6342

Citaat van: )()()sT op 07-10-2017 07:51:56
Over werkende awd gesproken: hoe is het met jouwe eigenlijk? :)
Kabelbreuk ergens in de motorkabel boom, al 2 kabels vervangen maar er zit er nog ergens eentje (minimaal) in.  Dus moet alle kabels, stuk voor stuk, doormeten en met een scoop kijken bij de bobines en nokkenassensort. Kan ook nog een breuk zitten in de automaatkabel boom zodat de PnP niet goed vrijgeschakeld word en idem voor het alarm... Mooi zoekplaatje dus even :(

BBS

Volvo en kabelbomen..... Pfffff :eusa_boohoo: :eusa_boohoo:
Volvoloos....

turbopower

Waarom rijden wij ook alweer Volvo?

Vulk

)()()sT

BBS

Citaat van: turbopower op 07-10-2017 09:14:18
Waarom rijden Reden wij ook al maar weer Volvo

;D ;D
Even zere neus, het is natuurlijk verdomd lullig te noemen dat nu weer de kabeltroep van Volvo roet in het eten loopt te gooien. En Dirkie maar weer 16 pagina's met allerhande schema's die door Volvo zijn gebruikt door spitten om te kijken hoe die Belgen dat toentertijd allemaal aan elkaar hebben lopen frotten :eusa_wall:
Maar verder is alles klaar, zodra de motor loopt is het een kwestie van testen of alles werkt en ophalen dat ding :D

Tzt zal ik in mijn bloggie wel een "kleine" update plaatsen....
Volvoloos....

Vulk

Citaat van: BBS op 07-10-2017 10:02:57
Citaat van: turbopower op 07-10-2017 09:14:18
Waarom rijden Reden wij ook al maar weer Volvo

;D ;D
Even zere neus, het is natuurlijk verdomd lullig te noemen dat nu weer de kabeltroep van Volvo roet in het eten loopt te gooien. En Dirkie maar weer 16 pagina's met allerhande schema's die door Volvo zijn gebruikt door spitten om te kijken hoe die Belgen dat toentertijd allemaal aan elkaar hebben lopen frotten :eusa_wall:
Maar verder is alles klaar, zodra de motor loopt is het een kwestie van testen of alles werkt en ophalen dat ding :D

Tzt zal ik in mijn bloggie wel een "kleine" update plaatsen....

Er was toch geen elektrisch probleem of mis ik nu iets?

UserID6342

Je mist idd iets, maar gaat te ver om in dit topic te doen...