overstap naar v70

Gestart door johnn54, 06-09-2017 21:20:16

Vorige topic - Volgende topic

johnn54

Na 8 jaar in de 'canadees' (850 2,5 20v) te hebben rondgetoerd toch maar een overstap gemaakt.
In de randstad wordt er steeds meer milieu zones aangewezen en ik voorzag dat ik vandaag of morgen niet meer overal zou mogen komen. Ben dus aan het rondkijken gegaan en via een Volvo groep op facebook een v70t5 uit 2000 op de kop kunnen tikken. Deze was ook van een roffel liefhebber en die woont in een streek waar het woord 'milieu zone' nog niet eens in het woordenboek staat. deze wilde mijn roffel wel zien en die beviel hem goed. We zijn dus tot zaken kunnen komen en met best wel een beetje pijn in mijn hart heb mijn roffel achtergelaten en ben met de v70 weer huiswaarts gegaan. Hoop wel dat ik nu toch nog wel lid hier mag blijven  ;D

Sharan83

Och, ik denk dat er onderhand  niet zo heel veel 850 eigenaren hier op het forum te vinden zijn. Het is een uitstervend ras zeg maar ;)

cornelis-b

Kom maar op met de foto's John ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

johnn54

hier dan de foto's  ;)
De 'oude'(canadese) 850 2,5 20v (1995)

en de 'nieuwe' v70t5 (2000)

arjenT5R

Waar sta je dan John dat is niet Rotterdam???

Ziet er bekend uit is t zeeuws?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

johnn54

Klopt, de v70 komt uit Zeeuws-Vlaanderen.
De foto is ook van de 'verkoper'............overigens, die van de 850 is ook niet in R'dam gemaakt maar in brabant (bergen op Zoom)  :eusa_whistle:

JvW

Die stond inderdaad op het prikbord van Zeelandnet volgens mij!
Succes met je nieuwe aanwinst!

johnn54

Ik heb hem via een Volvo groep op facebook gevonden.
best lang lopen twijfelen, maar uiteindelijk toch de knoop maar doorgehakt......mede doordat de 850 een goed tehuis krijgt.

yannickdv

Wat een mooie 850   :eusa_drool:

Veel plezier met je nieuwe aankoop  ;D ;D
Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green