T-5R terug naar Nederland

Gestart door martintb, 09-10-2017 22:32:21

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Mooi project Martin en hij ziet er weer gelikt uit. Ik ben wel erg benieuwd hoe de bumper is gerepareerd?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

martintb

Thanks! De bumper heb ik bij de Groot in Apeldoorn laten doen. Ik weet niet precies hoe en wat, maar ze hebben in elk geval kleine gaatjes aan het eind van de scheuren geboord zodat hij niet verder zou scheuren. De rest is met polyester gedaan denk ik. Ik kan t navragen als je het precies wilt weten. Het ziet er in elk geval netjes uit vind ik

cornelis-b

Citaat van: martintb op 28-11-2017 23:53:03
Thanks! De bumper heb ik bij de Groot in Apeldoorn laten doen. Ik weet niet precies hoe en wat, maar ze hebben in elk geval kleine gaatjes aan het eind van de scheuren geboord zodat hij niet verder zou scheuren. De rest is met polyester gedaan denk ik. Ik kan t navragen als je het precies wilt weten. Het ziet er in elk geval netjes uit vind ik

Martin ik hoop voor je dat ze geen polyester en glasmatten hebben gebruikt, ik heb hier heel wat bumpers voorbij zien komen die op die manier waren gerepareerd. Het nadeel van polyester en glasmatten is dat het te "hard" wordt en door trilling in de bumper na een paar jaar weer los komt, het hecht ook niet goed aan het bumpermateriaal hoe ruw je het ook maakt. Het enige advies wat ik je kan geven als het inderdaad met polyester is gedaan, hou het in de gaten en kijk goed of het zeker aan de randen niet los komt.

Het ziet er wel mooi strak uit.

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

martintb

Ik zal t nog eens navragen, een hou t in de gaten, thanks!