[VOLVO 850 CLUB MEETING] Kerstboommeeting 2017 woensdag 27 december

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 01-11-2017 09:05:34

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Citaat van: cornelis-b op 02-11-2017 18:48:48
Citaat van: StefanCJ op 02-11-2017 16:17:45
Meeting in de camper dan maar.

Totaal 6 zitplaatsen, kachel, koelkast met frisdrank en via het aggregaat 220 volt om verse koffie te zetten ;D

...ja dat verandert de zaak  :D
Haal graag een bakkie Henk  ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

StefanCJ

rifwachter

1. Spin! Neemt mee: kuub hout
2. Mitchell + vriendin
3. Yannick + mss vriendin. Neemt mee: krat hout. :D En laat vriendinlief wel wat lekkers bakken :eusa_whistle:
4. Koen
5. Henk en Anton komen met de tractor mits het niet regent, uiteraard staat deze buiten het hek.
6. The Demon. Neemt mee: Een goed humeur en iets lekkers wat warm is.
7. Rifwachter, stroopwafels
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Hengeveld

2. Mitchell + vriendin
3. Yannick + mss vriendin. Neemt mee: krat hout. :D En laat vriendinlief wel wat lekkers bakken :eusa_whistle:
4. Koen
5. Henk en Anton komen met de tractor mits het niet regent, uiteraard staat deze buiten het hek.
8. Hengeveld, pepernoten
9.

Superskunkie

Citaat van: henry classic v70 op 03-11-2017 14:52:30
Citaat van: cornelis-b op 02-11-2017 18:48:48
Citaat van: StefanCJ op 02-11-2017 16:17:45
Meeting in de camper dan maar.

Totaal 6 zitplaatsen, kachel, koelkast met frisdrank en via het aggregaat 220 volt om verse koffie te zetten ;D

...ja dat verandert de zaak  :D
Haal graag een bakkie Henk  ;D

Rachelle en ik schrijven ons in voor de meeting in de tractor en komen met de T-5 en de R. Zitten we op 5 personen nog een plek over :):)
Tonnie

V70R^2

Ik ga er vanuit dat sloebertje met de KBM rijd, dan neem ik die mee, zoniet dan wat anders :P

*aangemeld via de club

lijstje:

2. Mitchell + vriendin
4. Koen
8. Hengeveld, pepernoten
9. Superskunkie (T5 + R).
10. V70R^2.

*(enkele clubleden zijn nog niet als update in het lijstje opgenomen welke zijn aangemeld)

haasje

Eerst even een kleine opmerking van mijn kant over de titel van de meeting. Ik klik per ongeluk hierop want ik zie [VOLVO 850 CLUB MEETING] in de titel staan en aangezien ik geen clublid ben hoef ik dus niet te kijken. Nu begrijp ik uit de tekst dat het wel voor iedereen bedoeld is, maar dat haal ik niet uit de titel. Misschien dat het beter is om deze (mijn inziens) verwarrende titel aan te passen en het hierdoor duidelijker te maken dat iedereen welkom is.

Of ik ook daadwerkelijk op de meeting aanwezig ga zijn weet ik nog niet, is afhankelijk van het weer en zin.

V70geRwin

Die woensdag gaan de radiateur, alu IC en nieuwe core van de turbo er in, wel gelijk een mooi proefritje, even afhankelijk van zin en weer dan, aan de mensen ligt het niet  ;D

Laguna-S60R

lijstje:

2. Mitchell + vriendin
3. Yannick + mss vriendin. Neemt mee: krat hout. Cheesy En laat vriendinlief wel wat lekkers bakken eusa_whistle
4. Koen
8. Hengeveld, pepernoten
10. V70R^2.
11. Laguna-S60
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

StefanCJ

Dit wordt helaas wel een meeting zonder verlichting in de kerstboom. Er is kortsluiting geweest in de verlichting en deze is niet op tijd te herstellen.

elianmars

Citaat van: StefanCJ op 08-12-2017 18:46:45
Dit wordt helaas wel een meeting zonder verlichting in de kerstboom. Er is kortsluiting geweest in de verlichting en deze is niet op tijd te herstellen.

Wat een klotestreek van je, Steef!  :eusa_naughty:  :eusa_snooty:

-D©©©L-

Ben

StefanCJ

Citaat van: -D©©©L- op 08-12-2017 19:43:41
Blikseminslag vanmorgen

Ik stond onder de douche en het klonk alsof het huis in elkaar stortte. Echt een ontzettend harde knal. Casper kwam aan rennen omdat 'ie dacht dat er vuurwerk afgestoken werd.

The Demon

2. Mitchell + vriendin
3. Yannick + mss vriendin. Neemt mee: krat hout. Cheesy En laat vriendinlief wel wat lekkers bakken eusa_whistle
4. Koen
6.
8. Hengeveld, pepernoten
10. V70R^2.
11. Laguna-S60

Mijzelf maar even van het lijstje gehaald, de reden staat in mijn blog.