PhotoBucket is te foppen!

Gestart door DJ--NeO--, 14-11-2017 15:40:44

Vorige topic - Volgende topic

DJ--NeO--

heren,

het is inmiddels allom bekend dat Photobucket prijzen heeft toegevoegd om ervoor te zorgen dat de foto's op externe sites te plaatsen...

Nu is niet alles perfect, en dus ook niet Photobucket!

zet ~original achter .jpg en de foto wordt vervolgens weer netjes weergegeven op externe sites!

doe er je voordeel mee zou ik zo zeggen :)
My Car: Volvo XC60 D4 AWD Summum GT6 (14) | Panorama Sunroof | Bliss | Sensus Connect | Adaptive CC |  ABL Bi-Xenon
Her Car: Ford C-Max 2.0 Duratec automatic (07) | Ghia | Kenwood DNX9260BT | Other options are coming

henry classic v70

...net even geprobeerd, werkt  :eusa_dance: :eusa_clap:
Goeie tip!!
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

v0lv0freak

super, werkt idd!
Benieuwd hoelang het blijft werken... ;)

glenfiddich1983

Ik zou gewoon een andere aanbieder gebruiken. Als iedereen PhotoBucket blijft gebruiken is straks elk topic dat wat ouder is niet fatsoenlijk terug te lezen omdat de plaatjes pleite zijn. Dat is nu op veel fora al het geval, en dat is jammer, maar hoe langer je het blijft gebruiken hoe groter het verlies aan informatie wordt. Zeker nu je wéét dat ze het niet gratis willen blijven aanbieden!

Gebruik iets bestendigers als Google Drive of Dropbox.

Of imgbb.com, is ook gratis, bestaat al heel lang, en is ook de hoster voor veel fora die zelf (dmv een mod) de functie hebben om een plaatje aan een bericht te plakken.
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

cornelis-b

Ik blijf lekker bij Picturepush.com kost net geen 10 euro per jaar en kan er 50 GIG aan foto's op kwijt. Zeker niet van die maffe prijzen als fotoemmer en een zeer goede Nederlandse support.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

RemkoT5

bij mij werkt tinypic nog steeds goed voor mn foto-tjes

arjenT5R

Nahhh lukt niet  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!