Sloeber! Zomerreces.

Gestart door V70R^2, 20-11-2017 17:09:49

Vorige topic - Volgende topic

V70R^2

Citaat van: V70R^2 op 17-04-2019 22:58:16
Ohja, en dan is het bijna zo ver, taxateur komt binnenkort, dan kan die mooi all-risk in de verzekering.

Wie doet een gok? ;D

De meest pessimistische zei €7000, het hoogste is €22.500.

Zelf heb ik geen flauw idee, het kan echt alle kanten op, de wagen is cosmetisch leuk, maar heeft de nodige krassen plekjes en parkeerdeuken.. Aan de andere kant, de gedane investering moet toch wel redelijk wat toevoegen.

Ohja, het neusje, lekker ruig zo of niet?

Ik zal spoedig wat goede foto's maken van het geheel, is wel echt een leuke auto aan het worden!

Ozzzz

Mooi, mooi, mooi! A3aan lekker bezig kerel.

Ik gok €17.500 (zonder tik)

KIM

Strak hoor!! Mooi die donkere kleur van de kunststof ook; past goed bij het groen.
Ik gok op €19.000

Walter

Sloeber heeft zich in ieder geval aardig uit de goot getrokken en opgewerkt tot de upper class

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

classicT5

V70geRwin

Let wel even op met de BC zo laag aan de voorkant, had Koen niet dat de set tegen de ashoezen liep?

Mooi hoor, die achterremmen zijn overkill natuurlijk maar staat wel wreed.
Maar is hij nu echt af  :eusa_clap:

Miyel

850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

V70R^2

Citaat van: V70geRwin op 18-04-2019 12:29:40
Let wel even op met de BC zo laag aan de voorkant, had Koen niet dat de set tegen de ashoezen liep?

Mooi hoor, die achterremmen zijn overkill natuurlijk maar staat wel wreed.
Maar is hij nu echt af  :eusa_clap:

Goed dat je het zegt, ik zag ook al dat ik maar op 1-2mm van die hoes af zat bij maximaal laag. Echter stond de veer dan wel flink op voorspanning, en dat wilde ik niet. Dus dat iets terug gedraaid en nu is het 4-5mm tussen hoes en schokbreker, ik zal het goed in de gaten houden.

Citaat van: Miyel op 18-04-2019 12:40:25
Dekt een all-risk ook motorische schades? :P

Was het maar zo'n feest! haha ;D ;D

Taxatie is zonet geweest, we hebben de wagen even gestart en kort gereden. Een hoop foto's van binnen/buiten/van onderen en onder de kap genomen, hij vond het een heel gaaf project, echt een sleeper.

Hij was van huis uit ook een Volvist, dus dat zat gelijk goed!  :eusa_dance:

Maar bovenal was hij heel erg geïnteresseerd in het verhaal erachter en de weg er naartoe, we hebben toen ruim een uur gepraat en bonnetjes/investeringen doorgenomen, + heel veel foto's bekeken.

Het rapport laat nog even op zich wachten, hij ging komende week op vakantie maar zal proberen in de loop van volgende week eraan beginnen en het toe te sturen, tot die tijd nog even in spanning afwachten!

Ik ben heel optimistisch, mogelijk dat de schattingen nog aan de lage kant zitten... Ik kan alleen maar hopen, al zal de verzekeringspremie dan navenant weer omhoog gaan  ;D

de geneRaal

Blackstone under construction

V70geRwin

Bij inveren wordt het alleen maar beter, al zal de set niet veel inveren toestaan (hoe hard staat de set?) maar bij uitveren, gaat dat nu nog wel goed?

Succes met de taxatie, hoop een mooi bedrag voor al de investeringen en het werk!

MichielM850

Altijd spannend, ik ga voor 19,500.
Btw de mijne is volgende week aan de beurt. Lang niet zo'n uitgebreid project, maar wel handig voor de verzekering. :eusa_shifty:
'96 - Volvo 850 R - Dark Grey Pearl - 316.000km
'96 - Volvo 850 2.5 10v- Dark Olive Pearl - 616.000km

henry classic v70

Jammer van de krasjes en parkeerdeukjes, dat kan de taxatiewaarde beïnvloeden helaas..
Zonder de wagen te zien is het natuurlijk een gokje, maar denk ergens rond de €14000 
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Benny850

Ik gok niet maar er zal zeker een mooi bedrag tevoorschijn komen ;D

Spin!

Citaat van: henry classic v70 op 19-04-2019 12:37:36
Jammer van de krasjes en parkeerdeukjes, dat kan de taxatiewaarde beïnvloeden helaas..
Zonder de wagen te zien is het natuurlijk een gokje, maar denk ergens rond de €14000 

Ik denk dat dit erg drukt op het totaal, ik denk 7500 euro. (ik heb toevallig laatst een soortgelijke taxatie gezien).

www.vm-parts.nl

Hans Duiven

Krasjes en parkeer deukjes, in combinatie met een hoop 'niet originele gemonteerde meuk' erop,

Even bijgesteld:  ;D
€5500,00