bluetooth adapter voor SC-801

Gestart door Wouter1973, 26-11-2017 19:00:17

Vorige topic - Volgende topic

Wouter1973

Hmm. Ik vind het toch een hoop gedoe. En zo'n Yatour ding (niet echt goedkoop, vind ik) is dus vooral voor streamen van muziek en is nog geen directe plug&play oplossing voor handsfree bellen begrijp ik. Tel daarbij op dat ik het geluid van die SC-801 nou niet super denderend vind, en ik neig nu dan toch naar een modernere autoradio met bluetooth/handsfree mogelijkheid. Hoeft voor mij niet top of the bill te zijn, als de afspreekkwaliteit maar oké is en het handsfree bellen redelijk gaat. Navigatie doe ik gewoon via mijn telefoon.
Wat moet ik hebben? 1 din? heb ik nog adapters nodig voor aansluiting?

cornelis-b

Ik ben altijd trouw gebleven aan de Volvo radio's maar nu ik in de camper rond hobbel ben ik gaan zoeken naar een radio met handsfree bellen. Uiteindelijk hen ik de Pioneer DEH-X4900BT aangeschaft en ik moet zeggen dat de handsfree functie beter is dan van de Parrot 3100 die ik in de Volvo gebruikte. Verder heeft de radio een front USB poort, CD speler die echt alles wat je zelf brand afspeelt en nog een aantal leuke mogelijkheden die ik nog niet heb uitgeprobeerd. Geluid is ook goed te noemen.

Misschien een tip voor je.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien