V70R interieur inbouwen (lukt niet)

Gestart door ddvries04, 21-12-2017 15:46:58

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: arjen850 op 22-12-2017 08:00:13
Citaat van: elianmars op 21-12-2017 23:39:02
Citaat van: arjen850 op 21-12-2017 21:57:28
Dit had ik op Facebook ook al gemeld allemaal, maar daar wordt geroepen dat dan het hele airbag systeem niet meer werkt?? Begreep dat TS de hoezen om gaat bouwen.

Dat is onzin. De activatie van de airbags zit in de zijkant van de stoelen, net als bij de 850. Dus bij een aanrijding op de zijkant zal de airbag gewoon werken.

Ik meen dat er ook nog twee zware zekeringen onder de motorkap moeten worden geplaatst (de zilverkleurige). Was dat nou voor de stoelverstelling, of voor de verwarming?  :eusa_think:

Oh ja, vergeet niet om de gordelvanger van de bestaande bestuurdersstoel over te zetten. Hieraan zit een kabeltje met stekker. Deze zit niet op de M4.4 stoelen. Als je deze niet gebruikt, zul je een SRS foutmelding hebben (dus een brandend lampje).
Ik heb het t-shirt  :eusa_shifty: ;D

Dat had ik ook allemaal verteld (op zekering na trouwens) wel goed om dat even te checken, want dat kan wel eens de reden zijn dat de stoelen niet werken. Overigens toch zonde om de hoezen te gaan overzetten, Dan ben je alle voordelen van het elektrische verstellen kwijt. Maar goed, TS bepaald wat hij aanneemt natuurlijk.

Na lang zoeken gevonden (met weemoed mijn oude topic doorgebladerd....)

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,21908.msg633609.html#msg633609

De zekeringen zijn dus echt nodig voor de verstelling.

arjen850

Citaat van: elianmars op 23-12-2017 11:04:25
Citaat van: arjen850 op 22-12-2017 08:00:13
Citaat van: elianmars op 21-12-2017 23:39:02
Citaat van: arjen850 op 21-12-2017 21:57:28
Dit had ik op Facebook ook al gemeld allemaal, maar daar wordt geroepen dat dan het hele airbag systeem niet meer werkt?? Begreep dat TS de hoezen om gaat bouwen.

Dat is onzin. De activatie van de airbags zit in de zijkant van de stoelen, net als bij de 850. Dus bij een aanrijding op de zijkant zal de airbag gewoon werken.

Ik meen dat er ook nog twee zware zekeringen onder de motorkap moeten worden geplaatst (de zilverkleurige). Was dat nou voor de stoelverstelling, of voor de verwarming?  :eusa_think:

Oh ja, vergeet niet om de gordelvanger van de bestaande bestuurdersstoel over te zetten. Hieraan zit een kabeltje met stekker. Deze zit niet op de M4.4 stoelen. Als je deze niet gebruikt, zul je een SRS foutmelding hebben (dus een brandend lampje).
Ik heb het t-shirt  :eusa_shifty: ;D

Dat had ik ook allemaal verteld (op zekering na trouwens) wel goed om dat even te checken, want dat kan wel eens de reden zijn dat de stoelen niet werken. Overigens toch zonde om de hoezen te gaan overzetten, Dan ben je alle voordelen van het elektrische verstellen kwijt. Maar goed, TS bepaald wat hij aanneemt natuurlijk.

Na lang zoeken gevonden (met weemoed mijn oude topic doorgebladerd....)

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,21908.msg633609.html#msg633609

De zekeringen zijn dus echt nodig voor de verstelling.

Haha, dat zeiden we toch al? Of wou je gewoon je blog weer eens doorlezen?😁

elianmars

Dat ook, ja ;D

Maar ik twijfelde of het nu voor de stoelverwarming was of toch voor de gehele stoelverstelling. Zonder deze dingen (Volvo noemt ze automatic circuitbreaker) staat er blijkbaar geen spanning op de kabels onder de stoelen.

arjenT5R

Citaat van: elianmars op 23-12-2017 12:43:20
Dat ook, ja ;D

Maar ik twijfelde of het nu voor de stoelverwarming was of toch voor de gehele stoelverstelling. Zonder deze dingen (Volvo noemt ze automatic circuitbreaker) staat er blijkbaar geen spanning op de kabels onder de stoelen.

Ze liggen er wel dus? Ik begreep dat er niets lag....

automaat zekering ja dat klopt als je je ze kortsluit gaan ze na afkoelen gewoon weer aan t werk.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjen850

Citaat van: arjenT5R op 23-12-2017 14:32:19
Citaat van: elianmars op 23-12-2017 12:43:20
Dat ook, ja ;D

Ze liggen er wel dus? Ik begreep dat er niets lag....

automaat zekering ja dat klopt als je je ze kortsluit gaan ze na afkoelen gewoon weer aan t werk.

Jij ook? ;D ;D

arjenT5R

arjen850

arjenT5R