Onderdelen van het merk Stark, is dat wat?

Gestart door j3r03n, 31-01-2018 16:26:44

Vorige topic - Volgende topic

j3r03n

Wat zijn de ervaringen met dit merk? Bij Autodoc zeggen ze "It is a German premium brand with 3 years guaranty and German quality", maar ik heb zo m'n twijfels.

Volvo V70 2.5 10v MT Vialle LPI Nautic Blue '98/MY99 - 281K km

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

arjenT5R

Heb al wel eea stark spul gemonteerd hoor... viel best mee ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

robbar

8) Sterk spul hoor Stark  :eusa_angel: Heb daar zelf ook al onderdelen op de V70 gemonteerd  :eusa_clap:
V 70 Classic  2,5 10 V LPG G3 417 Nautic Blue 1999 572.879 km and sold...
S 70 2.5  2,5 10 V LPG G3  412 Tropic Green 1998 472.123 km and sold...
V 70 Classic  2,5 10 V LPG G3 437 Sandstone pearl 1998 517.430 km sold...
S70 2.4 20 V Bifuel 433 Moondust Silver 2000 527.666km and Sold

-D©©©L-

Citaat van: j3r03n op 31-01-2018 16:26:44
Wat zijn de ervaringen met dit merk? Bij Autodoc zeggen ze "It is a German premium brand with 3 years guaranty and German quality", maar ik heb zo m'n twijfels.

Ik heb er nog geen slechte ervaringen mee, hoewel ik t wereld merk "SWAG" (ook van Autodoc en/of Partex Global) veel cooler vind.  ;D

arjenT5R

Ja hoe verzinnen ze die namen steeds he ;D

classicT5

Cheap chinese marketing department. Dat herken ondertussen toch wel arjen? ;)

arjenT5R

Citaat van: classicT5 op 31-01-2018 20:35:29
Cheap chinese marketing department. Dat herken ondertussen toch wel arjen? ;)

;D

c70_ibo

Heb er eens remblokken van gemonteerd waren vrij snel verbrand en schuin scheef afgesleten aan 1 zijde. Sindsdien ATE veel beter... Maar misschien dat het bij filters enz niks uitmaakt

rjverbrugh

Bij autodoc bieden ze Stark aan omdat het kwalitatief beter zou zijn tegen een zelfde prijs. Heb dat met remschijven ervaren. Had Bosch besteld, ze boden Stark aan. Is me niet bevallen. Bij de eerste de beste regenbui waren die dingen bruin....remden trouwens verder wel okay. Ze namen ze alleen niet terug....
Tweede geval was een airco radiateur. Had een specifiek een NRF besteld, leveren ze zonder voorwaarschuwing een Stark. Die heb ik dus teruggestuurd, en de NRF gevraagd. Heb ze ook even laten weten dat ik op dit eigen initiatief van ze niet echt te spreken was.... verder wel een goede toko met voordelige prijzen, maar kennelijk willen ze een merk in de markt zetten of zo.

yannickdv

Hahahaha daar hebben ze mij ook mee genaaid! Was ik ook niet erg over te spreken. Over de kwaliteit durf ik niks te zeggen.. kreeg ook linkje dat ze 2x zo duur waren en dus beter ja doehoeii

Over dat eigen initiatief was ik inderdaad ook niet te spreken. Ga ze gewoon terug sturen.
Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green

j3r03n

Ja inderdaad, hetzelfde aan de hand met een stuurstang en ook direct laten weten dat ik daar niet van gecharmeerd ben. Had 'm willen terugsturen uit principe, want houden is akkoord gaan met dit soort $%#grapjes. Maar dat is allemaal extra werk waar ik niet op zit te wachten; je moet mailen, retour sturen, lang op een nieuw onderdeel / terugbetaling wachten etc. Ze weten natuurlijk dat X procent daarvoor kiest en dat maakt het extra verwerpelijk >:(.
Volvo V70 2.5 10v MT Vialle LPI Nautic Blue '98/MY99 - 281K km

The Volvoboy

Citaat van: rjverbrugh op 31-01-2018 21:57:48
Bij autodoc bieden ze Stark aan omdat het kwalitatief beter zou zijn tegen een zelfde prijs. Heb dat met remschijven ervaren. Had Bosch besteld, ze boden Stark aan. Is me niet bevallen. Bij de eerste de beste regenbui waren die dingen bruin....remden trouwens verder wel okay. Ze namen ze alleen niet terug....
Tweede geval was een airco radiateur. Had een specifiek een NRF besteld, leveren ze zonder voorwaarschuwing een Stark. Die heb ik dus teruggestuurd, en de NRF gevraagd. Heb ze ook even laten weten dat ik op dit eigen initiatief van ze niet echt te spreken was.... verder wel een goede toko met voordelige prijzen, maar kennelijk willen ze een merk in de markt zetten of zo.

Zo'n geintje hebben ze bij mij ook een keer geflikt. Ik had toen gasveren voor de achterklep besteld bij ze, specifiek van Stabilus, omdat dat de originele zijn. Kreeg ook zonder enig bericht Stark gasveren toegestuurd, waar ik niet mee akkoord ging. Vervolgens nog de discussie met me aan willen gaan waarom ik dan die Stabilus wilde, want die van Stark zouden minstens zo goed zijn ??? Zal best, maar als ik Stabilus bestel krijg ik graag Stabilus toegestuurd en geen Stark.

OT: Dus nee, geen ervaring met het merk Stark ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

arjenT5R

Dit soort reacties geeft er wel de blijk van dat ze de mensen 't merk stark nogal graag door de strot duwen ;D

Zal dan vast het "huismerk" van autodoc zijn.

Heb er ook wel eens een condensor van gekregen terwijl ik van wezel had besteld.. maar geen tijd dus gewoon gemonteerd ;D
Zag er wel prima uit verder...

Maar zo te lezen was dat stark door de strot duwen geen foutje of incident maar meer iets wat ze vaker "proberen"
Of t verkoopt voor geen meter en het is altijd over ;D

cornelis-b

Citaat van: arjenT5R op 14-02-2018 13:04:43
Dit soort reacties geeft er wel de blijk van dat ze de mensen 't merk stark nogal graag door de strot duwen ;D

Zal dan vast het "huismerk" van autodoc zijn.

Heb er ook wel eens een condensor van gekregen terwijl ik van wezel had besteld.. maar geen tijd dus gewoon gemonteerd ;D
Zag er wel prima uit verder...

Maar zo te lezen was dat stark door de strot duwen geen foutje of incident maar meer iets wat ze vaker "proberen"
Of t verkoopt voor geen meter en het is altijd over ;D

En wat heb je nog meer gemonteerd van Stark Arjen?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien