verwarming blazer

Gestart door smurf, 05-02-2018 10:07:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

volvobug

Citaat van: smurf op 12-02-2018 18:46:29
vandaag ging hij plots weer even later viel hij weer uit en erna weer aan. de blazer zelf doet het dus perfect. als hij ging werkt ook alles perfect. iets zegt dus soms om er mee te stoppen.

Slecht contact in het stekkerblokje op het ventilatorhuis, zeg maar het zwarte kunststof deel waar je de stekker op aansluit. Kun je testen door onderste schopplaat te verwijderen, ventilator op stand hoog met contact aan en friemelen maar  ;)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

elianmars

Als dat het is, probeer dan een beetje haast te maken met repareren. Het is wel vaker gebeurd dat de boel is weg gesmolten door een slechte aansluiting  :eusa_shifty:

volvobug

Citaat van: elianmars op 12-02-2018 21:59:49
Als dat het is, probeer dan een beetje haast te maken met repareren. Het is wel vaker gebeurd dat de boel is weg gesmolten door een slechte aansluiting  :eusa_shifty:

Ik zeg niet dat het dat is, maar wilde wel een nieuwe mogelijkheid bijdragen  :). Heb het wel recent bij een 850 als oorzaak bij de hand gehad.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

elianmars

Citaat van: volvobug op 12-02-2018 22:16:26
Citaat van: elianmars op 12-02-2018 21:59:49
Als dat het is, probeer dan een beetje haast te maken met repareren. Het is wel vaker gebeurd dat de boel is weg gesmolten door een slechte aansluiting  :eusa_shifty:

Ik zeg niet dat het dat is, maar wilde wel een nieuwe mogelijkheid bijdragen  :). Heb het wel recent bij een 850 als oorzaak bij de hand gehad.

Ja, dat had ik al begrepen, hoor. Ik wilde ook enkel maar waarschuwen :)

elianmars


smurf

de hele boel ligt los en contacten zijn allemaal ok. alles ziet er goed uit. dus begin meer en meer te denken dat da kachelweerstandje of wat het ook mag zijn de dooddoener is. hoe kan ik die testen