Pinnetjes voor kapje bij riem

Gestart door FlowLong, 10-02-2018 14:48:31

Vorige topic - Volgende topic

FlowLong

Ik had een kapot kapje bij de riemhouder van de achterbank. Nu heb ik een nieuwe gevonden alleen heb ik geen idee hoe de pinnetjes heten waarmee die vast zat. Weet iemand hoe die heten en/of waar ik die zou kunnen halen?

Ries van de Zilverschuit

Kun je gewoon bij de dealer halen. Kosten een dubbeltje en nog wat per stuk, kan ik me herinneren. Ergens moet ik nog wel een onderdeelnummer hebben, maar dan moet ik goed graven.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

RemkoT5

Je kunt beginnen met hier te zoeken:
https://www.volvopartswebstore.com
of de sloop
of bij de dealer langsgaan zij kunnen dat zo opvragen in hun onderdelen programma Vida

FlowLong

Ik had bij de sloop al even gevraagd. Echter zijn die pinnetjes niet te verwijderen zonder centrale pinnetje te verliezen. Ik zal eens langs de dealer want op die site vragen ze de hoofdprijs https://www.volvopartswebstore.com/products/Volvo/1996/850/Clip--grey/1165329/9410977.html
bedankt voor de reacties

rjverbrugh

Heb ze ook vorig jaar bij de dealer gehaald, nummer niet meer voorhanden, maar ze zijn er in verschillende kleuren, dus wel even de juiste bestellen (zwart en antraciet zijn echt verschillend...)

mitsupiet

Ik heb ze bij Estate services besteld.
Is huismerk, maar zijn prima.
0.85 Euro per stuk.
Onderdeel nummer: 9410977-S
Succes.

Te hard geschrobt.......

RemkoT5

Citaat van: FlowLong op 10-02-2018 15:54:23
Ik had bij de sloop al even gevraagd. Echter zijn die pinnetjes niet te verwijderen zonder centrale pinnetje te verliezen. Ik zal eens langs de dealer want op die site vragen ze de hoofdprijs https://www.volvopartswebstore.com/products/Volvo/1996/850/Clip--grey/1165329/9410977.html
bedankt voor de reacties

Ja ik zou hier ook niet zo snel iets bestellen. als tip, ik kijk op deze site en dan heb ik t onderdeel nummer gevonden, hiermee kan ik dan eens bij de dealer kijken of het nog te verkrijgen is, of als check bij onderdelen sites, waar evt OEM nummers genoemd worden.

Ik heb vida nog nog niet draaien hier (linux) ligt nog te wachten op zin. vandaar. :-)

cornelis-b

Check eens op ebay daar heb je er 20 voor nog geen 5 US$ en gratis verzending. Je moet er alleen een paar weken op wachten.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

arjenT5R

Ohhh heb daar gewoon een parkertje in gejast ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

elianmars

Citaat van: arjenT5R op 10-02-2018 23:54:36

Ja, dat 'Beunhaas pur sang' staat niet voor niks bij je avatar ;D ;D

mitsupiet

Citaat van: arjenT5R op 10-02-2018 23:54:36

Ja het hoeft niet de schoonheidsprijs te krijgen, als het maar blijft drijven. ;D

Te hard geschrobt.......

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!