Na afslaan nu getik in motor

Gestart door c70_ibo, 14-02-2018 15:55:51

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Citaat van: henry classic v70 op 17-02-2018 19:49:15
Inderdaad een ander blok inlepelen en ecu aanpassen kost vele malen minder dan het bedrag waar het revisiebedrijf over praat. En als je geen haast hebt goed het forum verkooptopic, FB (Volvo verkoophoekje etc.) en MP in de gaten houden, komt vanzelf iets tegen wat je past  ;)

Lees eens... hij gaat geen afscheid van z'n 19T nemen...
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

cornelis-b

Citaat van: arjenT5R op 17-02-2018 20:09:42
Inderdaad een ander blok inlepelen en ecu aanpassen kost vele malen minder dan het bedrag waar het revisiebedrijf over praat. En als je geen haast hebt goed het forum verkooptopic, FB (Volvo verkoophoekje etc.) en MP in de gaten houden, komt vanzelf iets tegen wat je past  ;)

Lees eens... hij gaat geen afscheid van z'n 19T nemen...

Zegt Henry toch niets over?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

arjenT5R

Gehe... lees... denk dat het beter is om er een paar H profiel drijfstangen in te steken...

Anders druk je ze zo weer krom bij een originele motor...

Misschien een beetje knullig uitgedrukt van me... excusie ;D

edit: desalnietemin ben ik het er wel mee eens dat 't zeker die 5 rooie niet hoeft te kosten... daar koop je 5 van die auto's voor  ;D ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

c70_ibo

Citaat van: MEN-O op 17-02-2018 13:41:43
Maar ik zie op marktplaats al een 2e hands T5 motor staan voor € 1250,-, waarom zou je dan gaa reviseren ?

Ik heb even snel gekeken maar dat is een c70 uit 2000 helaas. De mijne is van 1998 ik heb de blok met hydro klepstoters

c70_ibo

Inderdaad, ik ga ook eerst een ander auto aanschaffen en alles op het gemakje bekijken verder met de c70 in stappen onderdelen kopen en wegzetten tot alles in huis is

c70_ibo

Citaat van: arjenT5R op 17-02-2018 22:28:01
Gehe... lees... denk dat het beter is om er een paar H profiel drijfstangen in te steken...

Anders druk je ze zo weer krom bij een originele motor...

Misschien een beetje knullig uitgedrukt van me... excusie ;D

edit: desalnietemin ben ik het er wel mee eens dat 't zeker die 5 rooie niet hoeft te kosten... daar koop je 5 van die auto's voor  ;D ;D

😁😁😁

de Boeing

Blok zonder hydrostoters past anders ook prima hoor  ;D :evil:

Maar revisie kan wellicht wel wat goedkoper ja, voor 4 of 5k kan je net zo goed naar dealer stappen voor kratje met nieuw volvo blok (neem dan B5244t5 en je hebt sterker internals).