Volovo 850 10v van Gerard

Gestart door Hardevoorbanden, 18-02-2018 19:46:47

Vorige topic - Volgende topic

Hardevoorbanden

Beste Leden,

Vandaag ben ik de eigenaar geworden van een droom auto: 850 10v uit 95. Van een kennis heb ik de auto kunnen overnemen. De auto stond bijna een jaar stil en werd niet meer gebruikt. Vlak na de Apk is de volvo rijdend  weggezet. Vorige week kon ik de Volvo voor het eerst zien. De auto starte meteen, alleen zaten de achterwielen vast en begon de motor te stoteren en haperen. Vandaag is alles verholpen: Nieuwe bezine en een paar tikken op de handrem was voldoende. Vandaag hen ik ook wat km met de Volvo gemaakt en ben ik achter het volgende gekomen: km teller staat still op 325k, Lampje in het dashboard is stuk, draaiknop keuze blowerstand is lam, stoelverwarming werkt niet, srs lampje brand in het dashboard,  servicelampje blijft ook enig tijd branden na starten en een hoop gebruikstsporen.
Nadat de auto door de Apk is, ga ik aan de slag deze bovengenoemde gebreken op te lossen. Ook wil ik graag nog een dakrails erop zetten ivm windsurfen.
Ik zal jullie op de hoogte houden en waarschijnlijk af en toe een vrag stellen. Jullie horen van mij!

Groeten,

Gerard

razorx

Welkom hier!
Succes met je project en vele veilige kilometers toegewenst.