Welke accu.

Gestart door kennone, 28-02-2018 07:52:23

Vorige topic - Volgende topic

kennone

Ik wilde vanochtend mijn ouders naar het vliegveld brengen, begaf de accu het. Dus dat word zo een nieuwe halen.

Welk merk/type rade jullie aan? Zelf zat ik aan een originele Volvo accu te denken. Maar dat is puur omdat ik dat er netjes uit vind zien onder de kap.

widebody

OEM is Varta. Niks mis mee. En niet duurder dan elders!

arjenT5R

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,76709.0.html

Verwijder je je kul ff zelf? Scheelt de mods weer werk.

Moeilijk he...
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

kennone

Nu laat ik hem sowieso staan. Zeur..

cornelis-b

Citaat van: kennone op 02-03-2018 08:13:26
Nu laat ik hem sowieso staan. Zeur..

De "zeur" heeft wel gelijk!
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

kennone

Haal dan de optie weg om vragen te kunnen stellen. Zit er toch niet voor niets? P.s. het is een Volvo accu geworden

thuur

Citaat van: kennone op 02-03-2018 09:20:26
Haal dan de optie weg om vragen te kunnen stellen. Zit er toch niet voor niets? P.s. het is een Volvo accu geworden

Toch wordt het erg op prijs gesteld als je eerst de zoekfunctie raadpleegt zodat de vaste forummers (die je graag helpen) niet iedere keer dezelfde vragen hoeven te  beantwoorden.

Gr 8)

leons850

Citaat van: kennone op 02-03-2018 09:20:26

Het wordt als erg gemakzuchtig ervaren.
Zeker als het gaat om een vaak voorkomende vraag.
Accu's staan echt talloze keren beschreven in topics maar ook in blogs.
3 Jaar terug was er een run op massa en pluskabels en daar werd het ook verschillende keren genoemd.

Maar het is minder moeite om even een topic aan te maken, aangezien de zoekfunctie niet bijzonder gebruiksvriendelijk is. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Piet

De zorkfunctie is nog streeds vrij waardeloos.
Bijvoorbeeld: Na een eerste "hit" in een topic stopt hij met verder zoeken in dat topic

thuur

Citaat van: Piet op 02-03-2018 09:55:47
Bijvoorbeeld: Na een eerste “hit” in een topic stopt hij met verder zoeken in dat topic

De zorkfunctie is inderdaad erg slecht. Probeer de zoekfunctie eens! Die zoekt naar topics en zodra hij een matchend topic heeft gevonden gaat hij verder zoeken naar andere topics met je trefwoord(en) :D

Gr ;D

knoertS70

Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

Piet

Citaat van: thuur op 02-03-2018 12:20:00
Citaat van: Piet op 02-03-2018 09:55:47
Bijvoorbeeld: Na een eerste "hit" in een topic stopt hij met verder zoeken in dat topic

De zorkfunctie is inderdaad erg slecht. Probeer de zoekfunctie eens! Die zoekt naar topics en zodra hij een matchend topic heeft gevonden gaat hij verder zoeken naar andere topics met je trefwoord(en) :D

Gr ;D

Haha, erg grappig.   ;D
De zoekfunctie kent echter hetzelfde probleem als de zorkfunctie ....
Dat wat jij zegt is nu juist precies het probleem: zodra hij een matchend topic heeft gevonden laat hij het gevondene zien, maar zoekt hij dus niet meer verder in datzelfde topic en gaat verder zoeken in het volgende topic.
Hierdoor vind je dus heel vaak nu net niet wat je zoekt, omdat het dus verderop in het vaak vele, vele  pagina's tellende topic staat.

kennone

En daarom open ik telkens een nieuw topic  :P

cornelis-b

Citaat van: kennone op 02-03-2018 14:14:46
En daarom open ik telkens een nieuw topic  :P

En dat maakt het zoeken nog lastiger met al die korte topics. Je kan er ook voor kiezen het gewoon te verwijderen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

kennone