Bad Decision Works - Hoge 240 + Lage 240

Gestart door Barracuda_82, 07-05-2018 11:00:25

Vorige topic - Volgende topic

Barracuda_82

Citaat van: Miyel op 02-12-2018 15:26:42
Leuk hoe je dat doet, ook de 'marketing' kant; YouTube en Facebook en dit forum.. toch wel hoe je tegenwoordig bekend wordt en je je bedrijf leuk in de markt zet.

Tip voor de volgende klus; aluminium of gladde bekken voor de bankschroef.. voor een stuk gereedschap niet zo erg, maar als je die beschadigingen niet in het staal maakt hoef je ze ook niet weg te poetsen.
Ik heb een gekocht setje er in; magnetisch alu bekken met rubber er op; beste €12 ooit besteedt!

Grappig dat je er over begint. Tien minuten geleden heeft de postbode een pakketje bezorgd waar die aluminium bekken in zitten. En zelfs ook nog een variant die met rubber bekleed is :)
Johan van Tongeren - www.baddecision.works

arjenT5R

Kheb gisteren avond zonder je link hier op het forum gezien te hebben je filmpje van de 3rd hand zitten bekijken inderdaad.
Youtube schotelde me dat automatisch voor.

Was zeer vermaekelijk :)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Barracuda_82

Kijk, organisch verkeer :) Da's helemaal mooi. En leuk dat je het vermakelijk vind :)

arjenT5R

Ja is erg leuk om ideeën op te doen, je bent erg creatief met staal :P en dat werkt aanstekelijk ;) moest binnenkort ook maar weer eens wat gaan Tiggen.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

henry classic v70

Citaat van: arjenT5R op 03-12-2018 14:25:38
Ja is erg leuk om ideeën op te doen, je bent erg creatief met staal :P en dat werkt aanstekelijk ;) moest binnenkort ook maar weer eens wat gaan Tiggen.

...stuk deursponning   :D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

spijky

Citaat van: arjenT5R op 03-12-2018 14:25:38
Te Laat, mijn uitlaat is nu klaar. anders had je kunnen oefenen
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

Barracuda_82

Gister eindelijk wat moed bij elkaar geraapt en aan de V70 aan de gang gegaan. Als eerste wil ik het vochtprobleem oplossen. De laatste dagen begint mijn dag elke keer zo:

En dan sta ik 10 minuten te wachten voor ik eindelijk iets kan zien. En laatst viel me ook al op dat er een paar druppels water op de achterruit zaten. Aan de binnenkant. Dus gister even gekeken en het lijkt nat te zijn rond de ruitensproeier die daar door het glas van de achterruit gaat. Ik heb hem een stukje gedraaid zodat ie wat strakker lijkt te zitten, maar liefst haal ik hem r effe uit om eventuele rubbers te vervangen en/of kneedgom er om heen te doen, zodat het weer dicht is. Weet iemand me zo uit te leggen hoe die sproeier er uit kan?

Daarnaast geeft mijn ECC ook al een tijdje een melding als ik de auto start. Dus even aan de computer en uitgelezen:

Dit is een bekend probleem en ik heb er al wat over gelezen hoe je ze schoon kan maken, dus dat ga ik hopelijk dit weekend doen. Of misschien al eerder als ik zin heb. Maar ik denk dat als de airco het weer doet en er niet zo veel vocht in de auto komt door de achterruit, dat het snel een stuk beter zal gaan met die aangeslagen ruiten.

KIM

Als je aan de binnenzijde van de achterklep aan de bovenrand kijkt, zie je het volgende ter hoogte van de sproeier:

Waar je tegenaan kijkt is de clip die de sproeier op zijn plek houdt. Als je die naar beneden beweegt, zou je de sproeier er uit moeten kunnen halen. Vergeet niet dat er nog een slangetje aan zit...

Barracuda_82

Ah, goed om te weten. Dan haal ik die sierlijst er eens af zodat ik er goed bij kan. Dat dingetje is ook precies waar ik het vocht langsaf zie komen.

KIM

Ik weet niet zeker of je het redt met alleen die sierlijst. Die sierlijst is aan de onderkant geklemd door het onderste bekledingsdeel van de achterklep.
Het is wel het proberen waard want dat onderste deel is a bitch  :-\

Sbv

Ramen heel goed ontvetten scheelt ook al een hoop

Miyel

Citaat van: KIM op 11-12-2018 10:21:21
dat onderste deel is a bitch  :-\

Even goed nalezen hoe je dat onderste deel van de kofferbak bekleding los haalt. Vaak gebeurt het verkeerd en breken de bevestigingpunten. Er zijn reparatie setjes voor maar als de jouwe nog heel is, heb je met de enige hele in Nederland een unicum!
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

volvobug

Citaat van: KIM op 11-12-2018 10:21:21
Ik weet niet zeker of je het redt met alleen die sierlijst. Die sierlijst is aan de onderkant geklemd door het onderste bekledingsdeel van de achterklep.
Het is wel het proberen waard want dat onderste deel is a bitch  :-\

Sierlijst kan er af zonder onderste deel te verwijderen.

Die vochtige voorruit, weet je zeker dat je auto wel droog is van binnen onder de matten of in het kachelhuis?
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Barracuda_82

Citaat van: volvobug op 11-12-2018 20:38:48
Sierlijst kan er af zonder onderste deel te verwijderen.

Die vochtige voorruit, weet je zeker dat je auto wel droog is van binnen onder de matten of in het kachelhuis?

Goeie vraag... daar heb ik nog niet gekeken.

Ik heb nu iig de sensor weer schoon gemaakt en alles werkt weer. De trekhaak is ook klaar. Morgen volgen foto's.

Enige wat me nog stoort is de grote speaker in de linker voordeur. Die is stuk en kraakt en valt vaak uit. Heel vervelend.

Ik heb al gevonden dat er 165mm speakers in de voordeuren moeten, maar moet ik nog ergens op letten bij de aanschaf van andere speakers? De inbouwdiepte is ook beperkt las ik?

Als iemand advies heeft (of zelfs iets heeft liggen), dan hoor ik het graag! Ik ben niet van plan veel aan de audio te doen, dus ik wil alleen die voordeur speakers vervangen en de rest laat ik lekker zoals het is. Mag ook niet veel kosten, hooguit een tientje of 4 á 5.

big ben

Citaat van: Barracuda_82 op 11-12-2018 20:51:40
Enige wat me nog stoort is de grote speaker in de linker voordeur. Die is stuk en kraakt en valt vaak uit. Heel vervelend.

Ik heb al gevonden dat er 165mm speakers in de voordeuren moeten, maar moet ik nog ergens op letten bij de aanschaf van andere speakers? De inbouwdiepte is ook beperkt las ik?

Als iemand advies heeft (of zelfs iets heeft liggen), dan hoor ik het graag! Ik ben niet van plan veel aan de audio te doen, dus ik wil alleen die voordeur speakers vervangen en de rest laat ik lekker zoals het is. Mag ook niet veel kosten, hooguit een tientje of 4 á 5.

speaker info