Bad Decision Works - Hoge 240 + Lage 240

Gestart door Barracuda_82, 07-05-2018 11:00:25

Vorige topic - Volgende topic

Barracuda_82

De stekker zoals ie door iemand anders in elkaar gebeund was:

Op de stekker had ik geen stroom meer. Dus de bedrading helemaal opnieuw gedaan:

Nu wel stroom op de stekker, maar nog steeds geen natte voorruit. Ik denk dat ie kortsluiting gemaakt heeft ofzo (door die blote draden die gewoon in elkaar gedraaid zaten) en dat het motortje nu overleden is. Even een nieuwe zoeken.

Johan van Tongeren - www.baddecision.works

razorx

Vreselijk dat te moeten tegenkomen. Dan vraag je je meteen af: Wat is er nog meer?
Maar zo te lezen komt dat allemaal goed.   :eusa_clap:

Barracuda_82

Is dit trouwens wel de pomp voor de voor- en achterruit? Als ik bij skandix kijk vind ik twee verschillende pompen:

De achterruit doet trouwens ook niks, maar da's al lang.

KIM

Er zitten aparte pompjes in de tank voor de voorruit en achterruit.

Barracuda_82

Citaat van: KIM op 18-07-2018 19:24:39

Wat is dat witte ding dan onder de auto? Die "witte" op de foto?

Miyel

Citaat van: Barracuda_82 op 18-07-2018 19:35:25
Citaat van: KIM op 18-07-2018 19:24:39

Wat is dat witte ding dan onder de auto? Die "witte" op de foto?

De losse is voor achter. Of hij zoals bij jou onder de tank hoort betwijfel ik, bij een 850 zit hij anders.  
(edit: bij een 850 zit hij met een kunststof steuntje op de chassisbalk net voor de tank. in de balk zitten twee vierkante gaatjes.)

^^stolen internet pic^^

Die van de voorruit zit in de bovenzijde van de tank zelf
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

Barracuda_82

Ik ben net nog even gaan kijken en ik heb de slang gevolgd vanaf de motorkap en die loopt recht naar dat pompje op de foto. Rechts in de foto zie je de slang ook lopen. Als ik naast de vulnek kijk onder de motorkap, dan zie ik wel iets zitten met een stekker er op. Dat kan de vlotter/sensor zijn (als een V70 dat heeft) of ook een pomp.

Wat ik nu denk is dat de pomp al ooit stuk is gegaan en dat de vorige eigenaar de boel zo doorgelust heeft dat de pomp van achter voor de voorruit gebruikt wordt. Dat verklaart ook de bende met de bekabeling en het ontbreken van sproei op de achterruit.

hilko73

Dat zou heel best juist kunnen  zijn. Common fix bij sommige automerken"liefhebbers" ;D (zal geen merken noemen, voor je het weet discrimineer je weer iemand... :) )
't Is een soort van systeem! (© Buurman & Buurman)

okkehel

Ik heb misschien nog wel zo'n pomp liggen voor je.
Kan je zo wel krijgen ( of tegen verzendkosten)

classicT5

Kun je meteen voorbereiden voor methanol injectie :)

Lijkt er zeker op dat ze pomp gewisseld hebben. Wel mooi toch, heb je meteen voor + achter opgelost

de Boeing

pompje kan trouwens ook gewoon vast zitten, ik heb mijne nog kunnen reanimeren (doet het nu toch al weer een jaartje prima :) )

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,70606.195.html

Achtersproeier heeft ook nog een terugslagklepje die stuk kan zijn:

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,70606.285.html

Barracuda_82

Citaat van: de Boeing op 19-07-2018 00:36:34
pompje kan trouwens ook gewoon vast zitten, ik heb mijne nog kunnen reanimeren (doet het nu toch al weer een jaartje prima :) )

Goed punt! Ik ga asap de pomp er onderuit halen om te kijken of ik hem zelf nog kan fixen. Ondertussen zoek ik ook even door voor een nieuwe/andere, want de vakantie komt snel dichterbij en het lijkt me vervelend om naar Zweden te moeten rijden zonder sproeiers.

Boeijke

Zit eigenlijk te wachten op een foto van de brabo klauwen.  ;D

Barracuda_82

Citaat van: Boeijke op 21-07-2018 11:20:38
Zit eigenlijk te wachten op een foto van de brabo klauwen.  ;D

Oja ;D

Gister mijn (ongepelde) stickers ontvangen:

Ik heb er nog veel meer, maar het ging me hoofdzakelijk even om de stickers voor de remklauwen. Ik kon kiezen voor deze:

Maar het werden deze:

De rest is allemaal om uit te delen en te verkopen. Wil je ook zo'n awesome Bad Decisions Motorsport sticker, roep dan een keer op een meeting of kom een keer langs gereden :)

Miyel

850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)