Bad Decision Works - Hoge 240 + Lage 240

Gestart door Barracuda_82, 07-05-2018 11:00:25

Vorige topic - Volgende topic

V70geRwin

Citaat van: Barracuda_82 op 07-05-2019 14:01:44
Ik weet het. Toen ik de demper ging vervangen heb ik de auto effe gestart zonder demper en dat klonk precies goed  ;D

;D

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

KIM

Haha weer een Sjonnie erbij  ;D

Barracuda_82

Johan van Tongeren - www.baddecision.works

NinaPaul

Toen ik een ferrita vervanguitlaat had gemonteerd was het weer "zonde" dat het geen sport (brul) systeem was ;) het is niet snel goed :D
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

NinaPaul

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Barracuda_82

Gister kwam al de nieuwe sleutelbehuizing binnen uit China. Meteen 4 besteld, zodat ze nog drie keer vaker kapot kunnen gaan:

En na het werk meteen even de oude demper op de werkbank vast gelast om hem aan te gaan passen:

Doordat ie vast zit aan de werkbank blijven de twee delen van de pijp precies op hun plek zitten en kan ik het middenstuk vervangen:

Daarna een stuk van een 940 downpipe in twee delen gezaagd (in 1 deel ging net niet omdat er nét een knik in zit waardoor het net niet uit komt):

En aan elkaar gebakken:

Daarna de andere demper onder de V70 uit gehaald om de hangers van na te maken:

Op elkaar op de werkbank zodat ik de hangers kon "eyeballen" (komt niet zo precies):

En dat klinkt zo: https://www.instagram.com/p/BxLCOs3o5ci/

elianmars

ShortLeggedBen

maartendeb

Ooohhh ik mis dat geluid :eusa_drool:

Toffe blog trouwens!  8)

hilko73

Mooi geluid inderdaad. Stomme vraag misschien, maar is het ook lang te verdragen als je bijvoorbeeld wat verder dan de plaatselijke Albert Heijn wil rijden?
't Is een soort van systeem! (© Buurman & Buurman)

aloisdecroon

MichielM850

Ik wil 'm als ringtone...   :eusa_whistle:
'96 - Volvo 850 R - Dark Grey Pearl - 316.000km
'96 - Volvo 850 2.5 10v- Dark Olive Pearl - 616.000km

Barracuda_82

Citaat van: hilko73 op 08-05-2019 18:23:02
Mooi geluid inderdaad. Stomme vraag misschien, maar is het ook lang te verdragen als je bijvoorbeeld wat verder dan de plaatselijke Albert Heijn wil rijden?

Geen idee... :D

Ik moet zondag een flinke lange rit maken, daarna kan ik je mijn ervaring vertellen.

Wat ik tot nu toe merk is dat tijdens acceleratie kun je jezelf niet meer horen denken, maar zodra je óf veel toeren maakt (plankgas) óf juist stationair cruised dat ie dan heel beschaafd op de achtergrond roffelt.

Dus qua snelweg verwacht ik:

BWAAA bwaaaaaaaa.. 80 rijden naar de snelweg... invoegen... BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... 150... cruisecontrol *klik*... bbwwwwwwwwaaaaaa... pruis inhalen BWAAAAAAAAAA.. terug laten zakken naar 150... bwaaaaaaaaa.

Chevyeddy

En tussen iedere twee bwaaap's nog een tututu ;D
'02 MB E500 (daily driver)
'98 Volvo s70r 2.3 AT, Mystic Silver (verkocht)
 ̶'̶9̶9̶ ̶V̶o̶l̶v̶o̶ ̶s̶7̶0̶ ̶2̶.̶4̶ ̶M̶T̶,̶ ̶M̶y̶s̶t̶i̶c̶ ̶S̶i̶l̶v̶e̶r̶ ̶(̶g̶e̶d̶e̶m̶o̶n̶t̶e̶e̶r̶d̶)̶
'79 Chevrolet El-camino LS 5.7 AT
'05 Ford Mustang convertible 4.0 AT