Waar heb je je vandaag over verheugd?

Gestart door Vulk, 29-06-2018 09:58:32

Vorige topic - Volgende topic

Blok70

Dit irriteert. De forumregels ongevraagd gepresenteerd krijgen. Het belerende raakt me het meest, goed gevolgd door de clichée matige en overbodige uitleg.

We kennen allemaal de idioterie van bedoelde tweewielige berg-ridders. Ook sub-culturen mogen andere weggebruikers niet in gevaar brengen. Doen ze dat wél, dan schrijven we zoals we deden.

cornelis-b

Het valt wel op dat de rijders op bv Harley's heel anders de berg op en af gaan dan de personen op zo'n "Japanse rijst raket" Ik heb nog wel ergens foto's hoe zo'n figuur 250 meter de diepte was ingestort na een kamikaze rit bergafwaarts.

En discriminatie ............................ hou toch op, het lijkt wel of dit woord tegenwoordig op plaats één staat van de meest gekozen woorden. 
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

V70geRwin

Citaat van: NinaPaul op 18-07-2018 13:06:35
Je spreekt het gedrag van een subcultuur aan, in dit geval alle motorrijders met een snelle motor.

Wat is dan het discriminerende element?

V70 classic

Citaat van: V70geRwin op 18-07-2018 13:22:12
Je spreekt het gedrag van een subcultuur aan, in dit geval alle motorrijders met een snelle motor.

Dat de nette rijder als aso word weggezet
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Philip850

:-X Kunnen we t weer hebben over verheugende dingen? Die mieren moeten zowat uitgeput zijn van alle geslachtsgemeenschap en de slakken hebben ook wel genoeg zout.

Ik heb me vandaag verheugd over het feit dat de vakantie voor de deur staat  8) 8) 8) lekkerrr
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

Blok70

Citaat van: V70 classic op 18-07-2018 13:50:56

Waar dan?

Mensen komaan: wie hier "alle motorrijders zijn aso" leest, moet ernstig snel op vakantie.

V70R^2

EINDELIJK de mooie spulletjes binnen, toch 7kg besparing, single massa afgedraaid vliegwiel, custom 4-puck koppeling en Sachs 707 drukgroep.

Binnenkort weer bouwen, nog wat klein spul halen, dan kan het blokje weer dicht, de Quaife de bak in en het handeltje terug in de wagen!

Ohja, en even opruimen: ;D

jellejas

Donders mooi V70R^2. Ik begon al te denken, wat is er met Sloeber gebeurd.
BRAAAAAAAP STUTUTU

The Volvoboy

Die ligt al een poosje in coma op de oprit... ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

classicT5

Wat een mooi speelgoed, veel plezier met het opbouwen adriaan!

Ps, wat een zooitje in je garage :)

V70geRwin

Citaat van: V70 classic op 18-07-2018 13:50:56

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Discriminatie

Verheugd dat er 840 gram van de 850 die er vorig jaar in ging uit de ac kwam.
Morgen nieuw pakket er in sleutelen.

arjenT5R

Discriminatie zit in een klein hoekje :P
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjenT5R

Citaat van: leons850 op 18-07-2018 11:12:45
Citaat van: cornelis-b op 18-07-2018 09:48:18
Citaat van: Walter op 18-07-2018 08:29:52
Het is jammer dat mijn wederhelft vier kleuren groen wordt van die bergwegen...

Citaat van: volvobug op 17-07-2018 17:00:31
De Stalheimskleiva gereden  :o  8)
Schitterend, met die watervallen
https://www.youtube.com/watch?v=llc1ZbWDtlA

Citaat van: Sbv op 17-07-2018 22:42:39
Je hebt ook mensen die de Stelvio af of op fietsen vandaar de vraag
moet je in Noord Italië eens op een zondag de bergen in gaan... Dat stappen die mafketels op iets met een te snelle motor en lijken ze allemaal dood te willen.

Dat is niet alleen in Italië, je ziet dit gedrag op alle bergroutes. Ik heb afgelopen vakantie een NL motorrijder gevraagd wat ie allemaal had gezien tijdens zijn rit naar de top van de Cormet 'd Roselend. Alleen maar asfalt vertelde hij, geen tijd om andere dingen te bekijken, maar het was een kick om zo te rijden :eusa_wall: :eusa_wall:

Citaat van: arjenT5R op 18-07-2018 10:01:58
Ja sommige mensen hebben de drang om te moeten voelen dat ze nog leven ofzo...

Is dat oordelen nou echt nodig?
Ieder z'n ding toch?

Blijkbaar wel anders had ik t niet neergezet ;)

arjenT5R

Ik wil wel weer eens een discussie over discriminatie... Want blijkbaar is t alleen discrimineren als t over anders gekleurenden en / of anders geaarde gaat. Want dan is t ziellig ofzo... Als 10 zwarte een blanke uitmaken voor blanke dan is t geen discrimineren. Andersom wel?

Schijnbaar oordeel ik hier boven ook, naja je kan maar snel op de kast zitten. Ik zeg alleen dat sommige mensen de drang hebben om te moeten voelen dat ze nog leven... Wat is daar nu weer zo dramatisch aan.

Ieder woord gaat op een weegschaaltje en als t maar enigzins de blijk heeft dat t negatief bedoelt kan zijn dan moet dat gelijk vol in de schijnwerper, moet je kijken wat een eikel die Arjen wat ie nu weer allemaal zegt. Joh... Ben ook met de 940 in noorwegen van een gravel bergweggetje naar beneden geknalt...
Ja dan weet je weer ff dat je leeft, geeft best een kik ;)

Misschien wat minder elkaars woorden op een weegschaaltje leggen en er gewoon eens vanuit gaan dat t niet altijd direct rot of vervelend bedoelt is ;)

classicT5

Als motorrijder en in mijn vroege jaren zon mafkees met racer en doodswens (waar ik niet trots op ben, maar op dat ding ging er een knop om icm met leeftijd), voel ik me niet aangevallen door Arjen hoor.

Pas nog een filmpje gezien van een italiaan die trots erop was dat hij Rossi op de openbare weg kon bijhouden (zoek maar eens op youtube, zal die vast ook staan). Als je ziet hoe hij rijdt, snap wel dat mensen daar een vooroordeel over krijgen. Terwijl er zat jongens zijn die het wel netjes doen.