Waar heb je je vandaag over verbaasd?

Gestart door rob850/480, 28-06-2018 18:11:04

Vorige topic - Volgende topic

peteRRR

En toch heb ik een andere kijk op de dingen ;)

Om dat er 4,5,6,10 dezelfde mening zijn bedeeld is nog niet gezecht dat het werkelijk klopt wat er is gebeurd of gebeurd,..dat het knudde is voor een forum
is wat anders maar ik weet wel dat de betrokkene de volgende keer ook weer zo te werk gaan met een Topic wat bij hun zo valt.

Als het forum ziek is dan hebben we elkaar hard nodig om het weer gezond te krijgen en als je dat verkeerd aan pakt blijf dat zo.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

arjenT5R

Citaat van: peteRRR op 24-10-2018 23:53:48
En toch heb ik een andere kijk op de dingen ;)

Om dat er 4,5,6,10 dezelfde mening zijn bedeeld is nog niet gezecht dat het werkelijk klopt wat er is gebeurd of gebeurd,..dat het knudde is voor een forum
is wat anders maar ik weet wel dat de betrokkene de volgende keer ook weer zo te werk gaan met een Topic wat bij hun zo valt.

Als het forum ziek is dan hebben we elkaar hard nodig om het weer gezond te krijgen en als je dat verkeerd aan pakt blijf dat zo.

Groet

Een andere kijk hebben op dingen is goed die mensen hebben we nodig, ik zeg ook niet dat ik het bij het juiste eind heb.
Ik probeer mijn visie wat te verduidelijken.

Vertel jij eens hoe jij het ziet dan, wellicht kunnen we er met z'n allen nog wat van leren.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Ozzzz

Citaat van: peteRRR op 24-10-2018 23:53:48

Als het forum ziek is dan hebben we elkaar hard nodig om het weer gezond te krijgen.

:eusa_clap:

Groet

peteRRR

Citaat van: arjenT5R op 25-10-2018 00:00:14
Een andere kijk hebben op dingen is goed die mensen hebben we nodig, ik zeg ook niet dat ik het bij het juiste eind heb.
Ik probeer mijn visie wat te verduidelijken.

Vertel jij eens hoe jij het ziet dan, wellicht kunnen we er met z'n allen nog wat van leren.

Terug naar de Basis en alle waardes en normen die daar bij horen met z'n allen gaan uitvoeren voor jezelf en voor de ander.

Groet

arjenT5R

Citaat van: peteRRR op 25-10-2018 00:06:25
Terug naar de Basis en alle waardes en normen die daar bij horen met z'n allen gaan uitvoeren voor jezelf en voor de ander.

Groet

Goed idee denk ik en hoe gaan we dat aanpakken?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

V70R^2

peteRRR

Citaat van: arjenT5R op 25-10-2018 00:13:10
Goed idee denk ik en hoe gaan we dat aanpakken?

sjips Arjen dat ben je toch niet vergeten die Basis :eusa_think: ;D

Dat weten we best hoe dat moet en het beste is om dat de ander zelf te laten uit zoeken daar leer je het meest van en ieder op z'n eigen positie doet dat weer op zijn eigen manier.
Is misschien niet het antwoord wat je verwacht maar het werkt wel.

We Can Do This!

Groet

Boeijke

Misschien is het voor sommige slim om niet overal op te reageren.
Bepaalde namen kom je zowat in elk topic tegen.
Vaak met goede/nuttige/ leuke reacties. Maar naar mijn menig ook vaak reacties puur om het reageren zelf.
Al dan niet om weer een reactie uit te lokken.
Zwijgen is goud soms.....

Benny850

Citaat van: Boeijke op 25-10-2018 01:45:21
Misschien is het voor sommige slim om niet overal op te reageren.
Bepaalde namen kom je zowat in elk topic tegen.
Vaak met goede/nuttige/ leuke reacties. Maar naar mijn menig ook vaak reacties puur om het reageren zelf.
Al dan niet om weer een reactie uit te lokken.
Zwijgen is goud soms.....

Ben ik met je eens. Het is natuurlijk wel zo dat je overal 'gangmakers' hebt die de boel levend houden.

Marc O.

Misschien moeten betrokkenen eens bij zichzelf te rade gaan over hoe deze situatie ontstaat. De 'critici' (of 'gangmakers') moeten zich eens afvragen hoe hun berichten geïnterpreteerd worden. Voordat je op 'Verzenden' drukt, bedenk je eens hoe het bericht kan worden opgevat. Als je critisch bent zonder inhoudelijk te zijn, dan ben je al gauw aan het trollen, ook al is dat misschien niet eens je bedoeling.

En de 'bekritiseerden' (of degenen die zich zo voelen) moeten zich eens afvragen hoe volwassen hun reactie is, en niet meteen in de slachtofferrol kruipen. Als je niet tegen kritische reacties kunt, dan moet je hier niks posten. Je kunt niet verwachten dat je alleen maar bijval en positieve commentaren krijgt.
...The Nile isn't just a river in Africa...

)()()sT

Ik heb getwijfeld om te reageren, maar ik doe het lekker toch (jajaja, post ik ook weer eens :o)
De opmerking van Marcel in het topic van Henk over de led's toverde een glimlach op mijn gezicht. Ik vond hem dus grappig. Dat anderen dat niet grappig vinden mag natuurlijk, zoveel mensen, zoveel wensen.

Het valt me echter op dat, zodra er gereageerd wordt op een opmerking van hem, gelijk de persoon in kwestie in de aanvalshouding gaat, of een bepaald aantal anderen meent het op te moeten nemen voor hem middels het sturen van pb's om ons de les te leven dat we geen grapje of kritische noot mogen ventileren.

Iedereen die Marcel een beetje kent (en mij ook kent!!) weet dat wij absoluut geen mensen zijn die anderen de grond in willen boren, zwart maken, afzeiken of what so ever. Niet als keyboard-warrior, en al helemaal niet in real life.
Er wordt eens een grapje gemaakt, deze wordt dus gelijk als aanval opgevat en gelijk slaat de sfeer om, en zo ontstaat dus de hele discussie alweer.
Let wel, afzeiken, belachelijk maken etc. daar ben ik absoluut niet van, en zal ik ook nooit (bedoeld!) doen.

Leven en laten leven. Iedereen is zoals ie is. En ja, als je bijvoorbeeld weet dat iemand niet kan lachen om dit soort 'grapjes' dan zou je het ook kunnen laten. Maar kom op, het leven is al serieus genoeg en laten we af en toe een beetje flair eraan geven.
Als je eens wist hoe vaak wij Marcel als klagert en zeur bestempelen.... hij weet wel beter ;D

En na deze wijze woorden pak ik een lekkere kop koffie.... en zal ik me toch nogmaals eens motiveren om ook weer wat blogupdate te doen om het leven op dit forum te behouden. Kom op, we zijn een soort van 'familie' hier, iets wat op een Volvo-Forum heus niet zo 'hecht' is.

elianmars

Piet

Mja, Een strak gespannen snaar geeft nu eenmaal een hoge toon!

(Zojuist verzonnen  ;D .... hmmm, niet onaardig .....toch ? :eusa_think:)

)()()sT

So hee! En dat op de vroege morgen! :D

Wouter1973

Weet je wat ook helpt? Onderweg weer eens lekker actief elke 850 / V of S 70 rijders begroeten. Verkeerde interpretaties zijn onmogelijk. En de reacties zijn altijd fijn :)