Waar heb je je vandaag over verbaasd?

Gestart door rob850/480, 28-06-2018 18:11:04

Vorige topic - Volgende topic

Miyel

Snap ik als geen ander.. geef zelf vaak genoeg 'teveel' uit aan schaarse onderdelen. Maar in NL wordt je voor gek verklaard als je 300 euro vraagt, terwijl in DE in de advertentie gezet wordt dat alles onder de 600 genegeerd wordt.
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

vincen tdi

ik verbaas me überhaupt al jaren over de prijzen voor volvo onderdelen
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

-D©©©L-

Omdat ik de blogs er niet mee wil bevuilen.  ;D
Een kleine praktische demonstratie uit den ouden doosch...

en daarom is DIT een goed plan.

Nu eerst eens een kopje thee met een rijsvlieskoekje. Niet ieders smaak dat snap ik. Boze tongen verkondigen dat ze ook verkocht worden als paardensnack  ;D

widebody

Citaat van: -D©©©L- op 07-07-2020 20:35:47
Omdat ik de blogs er niet mee wil bevuilen.  ;D
Een kleine praktische demonstratie uit den ouden doosch...

en daarom is DIT een goed plan.

Nu eerst eens een kopje thee met een rijsvlieskoekje. Niet ieders smaak dat snap ik. Boze tongen verkondigen dat ze ook verkocht worden als paardensnack  ;D
Goeie marketing!!:)

NinaPaul

Ik verbaas me hier over: https://volvo850forum.nl/index.php/topic,90635.msg1022199.html#new

CiteerCilinderkop is gepoort en geflowed.

Het poorten van een kop is het "verleggen" van het kanaal, een paar kleine randjes weghalen valt daar niet onder, verder lijkt de uitlaatkant onaangepast.
Maar het belangrijkste, waar is de voor en na meting? Of doen we alles maar met de natte vinger?!
Hoe moet je dan weten voor welke toepassing de flow is?!

Misschien erger ik me er ook wel aan  :eusa_think:  :eusa_doh:
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

V70R^2

Ja, is nogal een vak dat flowen, natte vinger werk zonder flowbank en je kan de boel aardig verkloten.

Maar deze is ook helemaal niet gepoort en geblueprint, dit is gewoon een beetje afwerken en zal vast zin hebben, maar meer dan een uurtje met de Dremel lijkt het niet te zijn.

Jeroentjuh

Verbaasd over het feit dat de Volvo's vanaf MY21 geen parkeerkaart houder op de A-stijl meer hebben.

marc-850

Citaat van: Jeroentjuh op 15-07-2020 18:43:54
Verbaasd over het feit dat de Volvo's vanaf MY21 geen parkeerkaart houder op de A-stijl meer hebben.

We leven in een 'app-wereld'...

arjenT5R

Citaat van: NinaPaul op 15-07-2020 16:53:07
Ik verbaas me hier over: https://volvo850forum.nl/index.php/topic,90635.msg1022199.html#new

Het poorten van een kop is het "verleggen" van het kanaal, een paar kleine randjes weghalen valt daar niet onder, verder lijkt de uitlaatkant onaangepast.
Maar het belangrijkste, waar is de voor en na meting? Of doen we alles maar met de natte vinger?!
Hoe moet je dan weten voor welke toepassing de flow is?!

Misschien erger ik me er ook wel aan  :eusa_think:  :eusa_doh:

Zelfde figuur doet ook recipro zaag blaadjes tussen cilinder bussen...

Vent is wel een eind op z'n retour geloof ik...

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

V70R^2

lol, what's next? Die koelkanalen dicht stucen.

arjenT5R

Ik dacht zelf aan kozijntjes zetten in het carter.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Miyel

850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

Spin!

Citaat van: marc-850 op 15-07-2020 18:57:44
We leven in een 'app-wereld'...

Ja maar die 'app-wereld' wil nog steeds een fysieke blauwe kaart met draaischijf...dat ze daar eens wat op verzinnen.
Ik heb een Yellowbrick badge achter dat houdertje zitten, en daar duw ik ook mijn autobahnvignetten achter (die plak ik altijd op een hard stukje doorzichtig plastic, je-weet-wel van die verpakkingen die je alleen met een kettingzaag open krijgt).

www.vm-parts.nl

V70geRwin

Citaat van: Spin! op 16-07-2020 09:15:49
Ja maar die 'app-wereld' wil nog steeds een fysieke blauwe kaart met draaischijf...dat ze daar eens wat op verzinnen.
Ik heb een Yellowbrick badge achter dat houdertje zitten, en daar duw ik ook mijn autobahnvignetten achter (die plak ik altijd op een hard stukje doorzichtig plastic, je-weet-wel van die verpakkingen die je alleen met een kettingzaag open krijgt).

Gaat dat goed met die vignetten, we gaan een rondje DLD/OOS/CH doen en al die stickers  :eusa_wall:

Wouter96

Ik heb me vandaag verbaasd over hoe verschrikkelijk mooi en snel een Polestar 1 is. Vanochtend eentje tegen gekomen bij Enschede, duimpje bij het stoplicht, vervolgens kwam ie voorbij vliegen. Te snel voor mn T5je haha.