Je volgende auto

Gestart door Turbobiker, 06-06-2005 23:05:05

Vorige topic - Volgende topic

daytonawim

Das een hele mooie bolide man, heel veel plezier er mee.

Enne in je blog mag je toch altijd wat schijven over je N ;D ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: daytonawim op 05-11-2011 22:50:05

Tsja, laat ik die nou net niet hebben... Misschien zal ik er een aan maken. Morgen eerst de auto wassen en eigen pica's maken.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 05-11-2011 23:13:09
Citaat van: daytonawim op 05-11-2011 22:50:05

Tsja, laat ik die nou net niet hebben... Misschien zal ik er een aan maken. Morgen eerst de auto wassen en eigen pica's maken.

Ewøut

Of even hierlangs rijden. Maak ik wat mooie (actie-) fotootjes van je auto ;)

fust850

Schitterende auto, zowel van buiten als het interieur.

Veel plezier ermee!
Zweedse wolf in schaapskleren:  Ford S-Max 2.5ST Roffelbus

Ben

Fraai, zo'n zwarte XC !
Ik had 'm met een licht interieur. Ook mooi :)

walter leever

Citaat van: Ben op 06-11-2011 09:03:33
Fraai, zo'n zwarte XC !
Ik had 'm met een licht interieur. Ook mooi :)

Ok Arjen,kom er maar in(licht interieur) :evil: ;)

UserID6342

Mooie auto Ewout, helemaal niets mis mee.

Klein minpuntje van de nieuwere Volvo's in het algemeen (had ik ook met mijn S60) vind ik dat je iedere keer de cruise control moet (!) aanzetten op het stuur zodra je de auto start en deze niet standaard aan is.  Of net zoals bij de oude type's 1x aanzetten en klaar. Is voor zover ik weet, ook niet softwarematig te wijzigen.

volvotje850

Dat is een schitterende auto Ewout.Ik zit hier een klein beetje kwijl weg te vegen nu  ;)En autoweek kan zo veel zeggen met hun saai interieur,als de eigenaar het maar mooi en niet saai vind is veel belangrijker.
Ik wens je veel veilige kilometers met deze fraaie bolide.

Marc O.

Citaat van: Dirk342 op 06-11-2011 09:17:33
Klein minpuntje van de nieuwere Volvo's in het algemeen (had ik ook met mijn S60) vind ik dat je iedere keer de cruise control moet (!) aanzetten op het stuur zodra je de auto start en deze niet standaard aan is.  Of net zoals bij de oude type's 1x aanzetten en klaar. Is voor zover ik weet, ook niet softwarematig te wijzigen.

Bij mijn S80 blijft ie gewoon aan staan.
...The Nile isn't just a river in Africa...

EdenAli

Ik denk zelf een 240

fust850

Klein minpuntje van de nieuwere Volvo's in het algemeen (had ik ook met mijn S60) vind ik dat je iedere keer de cruise control moet (!) aanzetten op het stuur zodra je de auto start en deze niet standaard aan is.  Of net zoals bij de oude type's 1x aanzetten en klaar. Is voor zover ik weet, ook niet softwarematig te wijzigen.

Was me ook opgevallen, waarschijnlijk een "safety feature" i.v.m. met gemiddeld begaafde Amerikanen die op "Resume" drukken en dan prompt hun voorganger dan/wel garagedeur eruit rammen?  ;D
Zweedse wolf in schaapskleren:  Ford S-Max 2.5ST Roffelbus

Ewout Schalkwijk

Citaat van: fust850 op 06-11-2011 17:49:25

Was me ook opgevallen, waarschijnlijk een "safety feature" i.v.m. met gemiddeld begaafde Amerikanen die op "Resume" drukken en dan prompt hun voorganger dan/wel garagedeur eruit rammen?  ;D

Wat denk je dan van 'ons' eigen Marco Bakker een paar jaar geleden? Die claimde ook dat z'n Cruise control op hol sloeg in de ArenA.

Ewøut

Voor wie het nog niet gezien heeft: Ik doe nu ook een poging om een blog bij te houden. http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,53007.0.html

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

darius

V90 diesel en dan zweedse stylo ombouwen..
No show, only go.

Chris

Ik zei het al in je blog Ewout, maar ook hier nog maar even: super mooie auto!

Dat zwart staat onwijs stoer, zeker met het privacy glass.. zwart interieur staat ook top!

Eric

Waarschijnlijk een nieuwe Passat 1.6TDI Highline Blumotion station. Beetje extras er op, verlaagd en met 18inch..
Als het goed is past dat net binnen het lease plaatje en 20% bijtelling..
De R gaat dan wel weg  :-\
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease