Je volgende auto

Gestart door Turbobiker, 06-06-2005 23:05:05

Vorige topic - Volgende topic

tackle

opel vectra bedoel je?  ;)

willow

Nee, Saab 900 aero GT bj 1993 zwart.   :eusa_clap:

UserID6342

Citaat van: Turbo-Geek op 12-06-2010 19:46:45
CiteerGeloof me die wil je niet Grin  Heb er wel eens mee gereden en vind het echt helemaal niets. Wat dat betreft volg ik Jeremy Clarkson Smiley

Idd, dan moet de bak de versnellingen ervoor hebben en razendsnel kunnen schakelen.
De AW bak die wij hebben zou daarvoor 1 van de slechste keuzes zijn en ga je 15 jaar terug in de tijd toen men begon met selespeed en meer van die gein die absoluut niet iets sportiefs opleverde.
Klopt helemaal, maar ik heb zelf met een Mclaren Mercedes van een vriendje van me gereden en die heeft ook die flippers.  Vond het echt helemaal niets.  Of dan een gewone handbak (wat ook niets is in zo'n auto) of een 'normale' sequentiele automaat.  Dat schakelt in mijn beleving ook vele malen sneller, is natuurlijk niet zo omdat anders formule 1 rijders ook geen flippers hadden.

Turbo-Geek

Citaat van: Dirk342 op 12-06-2010 21:07:06
Citaat van: Turbo-Geek op 12-06-2010 19:46:45
CiteerGeloof me die wil je niet Grin  Heb er wel eens mee gereden en vind het echt helemaal niets. Wat dat betreft volg ik Jeremy Clarkson Smiley

Idd, dan moet de bak de versnellingen ervoor hebben en razendsnel kunnen schakelen.
De AW bak die wij hebben zou daarvoor 1 van de slechste keuzes zijn en ga je 15 jaar terug in de tijd toen men begon met selespeed en meer van die gein die absoluut niet iets sportiefs opleverde.
Klopt helemaal, maar ik heb zelf met een Mclaren Mercedes van een vriendje van me gereden en die heeft ook die flippers.  Vond het echt helemaal niets.  Of dan een gewone handbak (wat ook niets is in zo'n auto) of een 'normale' sequentiele automaat.  Dat schakelt in mijn beleving ook vele malen sneller, is natuurlijk niet zo omdat anders formule 1 rijders ook geen flippers hadden.

Nou die bak van de Mclaren is lichtjaren verder dan die automaat in onze auto's en schakel flippers in onze wagens bouwen is dus ook totaal kansloos.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Ronin

Stiekem denk ik soms aan een Audi RS4 maar dat is helemaal niet aan de orde want de R is een blijfer.
En er aan denken is nog steeds wat anders dan het werkelijk doen  ;D

Hiervan krijg ik dus beetje kippenvel  8) http://link.marktplaats.nl/352619491 herstel  ;D

)()()sT

Je kunt ook de korte link kopiƫren hoor ;D
http://link.marktplaats.nl/342634432

Een RS6 vind ik nog mooier... maar volgens mij zijn onderhoudskosten nog mooier  :eusa_shifty:

Ronin

Ach laten we maar zeggen dat alles van Audi met RS om te smullen is, er zijn er maar weing die dat tegenspreken denk ik  ;)

Ja kwa onderhoud zit je nog een (heel) stuk hoger dan die Retjes van ons daar twijfel ik beslist niet aan.

francois

nou ziet leuk uit maar voor die centen ga ik wel voor wat anders

gr

tackle

ik vind die 2.5 tdi motor van audi geweldig.

JCviggen

Citaat van: Ronin op 12-06-2010 22:02:21
Hiervan krijg ik dus beetje kippenvel  8) http://link.marktplaats.nl/342634432 herstel  ;D

500pk terwijl de airbox nog gewoon aan't inlaatspruitstuk zit is onzin  ::) Prijs ook overigens. B7 RS4 in goede staat is 35-40.000 waard.

RS4 lijkt me wel een leuke daily maar de FSI's hebben een nare carbon buildup gewoonte in het inlaatcircuit  :-\
Misschien dat ik daarom eerder een B5 RS4 of C5 RS6 zou kopen. Voor al hun problemen hebben ze tenminste nog de klassieke probleemloze injectie.
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

)()()sT

Citaat van: tackle op 12-06-2010 22:55:03
ik vind die 2.5 tdi motor van audi geweldig.

Welke... die 2.5 V6?
Daar hadden we het deze week nog over  :eusa_shifty:

tackle

Sbv

Citaat van: tackle op 12-06-2010 23:13:51
jep
Denk even aan de nokkenassen etc.
Zelf een mooie A6 avant 3.0 tdi full options

)()()sT

Citaat van: tackle op 12-06-2010 23:13:51
jep

http://wiki.tdiclub.nl/Categorie:BekendeProblemen  :eusa_whistle: